  • 11. Data: 2020-07-21 16:38:16
    Temat: Re: Slawomir N
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.07.2020 o 16:11, J.F. pisze:
    > Zegarek to byl jakis drobiazg, i to z chyba z czasow, gdy prywatnie
    > pracowal.

    były wtedy i inne zarzuty, ale zamieciono je pod stół, Sławek nie wrócił
    do polskiej polityki, dziwne, że trafił do polityki ukraińskiej, pomimo
    ostrzeżeń

  • 12. Data: 2020-07-21 21:49:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisałem "gruba bańka".
    Za "grubą bańkę" to Nowak & s-ka budowali 14 tys. miejsc na stadionie, gdzie trawa
    gnije na betonie.
    Ile to wyszło od krzesełka?

    -----

  • 13. Data: 2020-07-22 08:07:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20-07-2020 o 16:04, J.F. pisze:
    > Pamietaci ministra od zegarka ?
    >
    > Wlasnie aresztowany, pod zarzutem korupcji, prania pieniedzy itp.
    >
    > Ale ... jesli dobrze uslyszalem - to aresztowany przez CBA za
    > dzialalnosc na Ukrainie.
    >
    > W sumie ... z USA mamy chyba jakas ogolna umowe o pomocy prawnej,
    > to moze i z Ukrainą mamy takową ?

    Bo PO to amatorzy! Nie wiedzą, że jak się zrobi przekręt, to potem
    należy ustalić do niego podstawę prawną!
    https://mobile.twitter.com/MWielichowska/status/1285
    664083203756034

    --
    http://zrzeda.pl

  • 14. Data: 2020-07-22 09:08:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Bo PO to amatorzy! Nie wiedzą, że jak się zrobi przekręt, to potem
    > należy ustalić do niego podstawę prawną!
    > https://mobile.twitter.com/MWielichowska/status/1285
    664083203756034

    Kacza Gugu ?:)))))))))))

  • 15. Data: 2020-07-22 10:36:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Jul 2020 08:07:33 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Bo PO to amatorzy! Nie wiedzą, że jak się zrobi przekręt, to potem
    > należy ustalić do niego podstawę prawną!
    > https://mobile.twitter.com/MWielichowska/status/1285
    664083203756034

    Misiewicze są tak zapobiegliwi, że myślą o tym zawczasu:

    1. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 231 lub art. 296 ustawy z
    dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (...), deliktu, deliktu
    dyscyplinarnego ani czynu, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z
    dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny
    finansów publicznych (...), kto realizuje w interesie publicznym obowiązki
    i zadania związane ze zwalczaniem skutków COVID-19, w tym
    społeczno-gospodarczych, nałożone imiennie na reprezentowany przez niego
    podmiot w drodze ustawy lub na gruncie postanowień umowy, o której mowa w
    art. 21a ust. 5 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o systemie instytucji rozwoju
    (...), jeżeli kieruje się zwalczaniem tych skutków.
    2. Do osób realizujących obowiązki i zadania, o których mowa w ust. 1,
    przepisu art. 483 § 1 ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek
    handlowych (...) nie stosuje się w zakresie realizacji tych obowiązków i
    zadań.

    art. 76 ustawy z 16 kwietnia 2020

    Nawisem mówiąc, nawet jeśli to prawda, to Nowak jest cieniasem. Budował
    drogi na całej Ukrainie i ma zarzuty na nieco ponad milion, a ze skromnego
    PCK we Wrocławiu politycy PiS wydoili 3 bańki.
    https://tvn24.pl/wroclaw/wroclaw-afera-pck-ruszyl-pr
    oces-oskarzeni-byli-politycy-pis-4601213

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2020-07-22 10:55:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 10:36, trOlin pisze:
    > Nawisem mówiąc, nawet jeśli to prawda, to Nowak jest cieniasem. Budował
    > drogi na całej Ukrainie i ma zarzuty na nieco ponad milion

    znowu się rozejdzie po kościach, tylko milyjon, a nie 250 milyjonów ojro
    ?:))))))))))

  • 17. Data: 2020-07-22 11:31:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 10:55, u2 pisze:

    > znowu się rozejdzie po kościach, tylko milyjon, a nie 250 milyjonów ojro
    > ?:))))))))))

    to ponoć dla siebie przytulił, a wyprowadził z Ukrainy sporo
    więcej:)))))))))))))))))

  • 18. Data: 2020-07-22 13:19:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]
    >PCK we Wrocławiu politycy PiS wydoili 3 bańki.
    >https://tvn24.pl/wroclaw/wroclaw-afera-pck-ruszyl-p
    roces-oskarzeni-byli-politycy-pis-4601213

    No nie wiem ... bo oni moze tez cieniasy, skoro sa oskarzeni.

    A N. ... jesli zarobil tylko banke, to cienias, jesli zarzucaja mu
    tylko banke ... to moze pogratulowac :-)

    A PCK ... co tam robili politycy PiS w 2014 roku ?
    Jakas prywatna organizacja to jest ?

    A respiratory ...
    https://tvn24.pl/polska/koronawirus-w-polsce-spolka-
    eandk-nie-oddala-70-milionow-za-respiratory-minister
    stwu-zdrowia-4644608

    kolejny cienias, czy pieniadze odda, a procenty zostana.
    I moze troche zostanie za te respiratory co dostarczyl - jesli cena
    oferowana byla zacna :-)

    "Natomiast Ministerstwo Zdrowia oraz Agencja Rezerw Materiałowych,
    gdzie finalnie trafiły urządzenia, odmówiły jakichkolwiek informacji
    na ich temat. We wtorek ARM poinformowała nas, że respiratory są
    częścią rezerwy strategicznej państwa i dane ich dotyczące są
    niejawne"

    Poleza w magazynie 10 lat, potem sie je sprzeda po zlotowce, i nikt
    sie nie dowie co to za respiratory, w jakim stanie byly itp ..

    J.

  • 19. Data: 2020-07-22 13:28:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 13:19, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Poleza w magazynie 10 lat, potem sie je sprzeda po zlotowce, i nikt sie
    > nie dowie co to za respiratory, w jakim stanie byly itp ..

    ty tak byś zrobił, ale na szczęście nie ty rządzisz:)

  • 20. Data: 2020-07-22 14:19:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Jul 2020 13:19:38 +0200, J.F. napisał(a):

    > A PCK ... co tam robili politycy PiS w 2014 roku ?

    Czujnie bronili ojczyzny, żeby nie została rozkradziona.

    Ziobrotura uznała, że o jabłka nie ma się co strzępić, bo Piotrowi B.
    najwidoczniej się należały, a umorzono w sumie kilkanaście wątków sprawy:

    "Polityk PiS kradł z PCK używaną odzież ale nie jabłka - uznała wrocławska
    prokuratura. Wątek "przywłaszczenia" 79 ton jabłek, przekazanych
    dolnośląskiemu oddziałowi PCK przez rządową agencję restrukturyzacji
    rolnictwa, został umorzony. Śledczy potwierdzili, że Piotr B. - były już
    dziś polityk rządzącej partii - rzeczywiście rozdawał jabłka z PCK,
    ,,promując swoje nazwisko, oraz funkcję posła na Sejm RP". Ale nie
    dopatrzyli się przestępstwa. Stąd decyzja o umorzeniu."

    gazetawroclawska.pl/prokuratura-posel-pis-nie-ukradl
    -jablek-z-pck-choc-pomogly-mu-w-kampanii-politycznej
    /ar/c1-14805438

> [...]
    >
    > kolejny cienias, czy pieniadze odda, a procenty zostana.
    > I moze troche zostanie za te respiratory co dostarczyl - jesli cena

    Cena w istocie była zacna, bo Agencja Rezerw Materiałowych (ta od miału
    węglowego) w tym samym czasie kupiła respiratory po 70 000 zł za sztukę,
    zamiast płacić Izdebskiemu 200 000 zł, czyli ~3 razy taniej.
    Co ciekawe, zakupy ARM zostały bez przeszkód zrealizowane w kwietniu i
    czerwcu.

    https://cowzdrowiu.pl/aktualnosci/post/poslowie-ko-m
    z-dwukrotnie-przeplacilo-za-respiratory

    --