  • 71. Data: 2020-11-23 23:07:25
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-23 o 15:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Na razie, to tak jeszcze umiarkowanie wyprawia.
    > Ale co bedzie w kolejnej kadencji ?

    Nie będzie następnej kadencji.
    Wkroczy jakiś rząd tymczasowy z innego państwa.

    --
    animka

  • 72. Data: 2020-11-24 08:20:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-11-2020 o 21:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Henryk Hajdan"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przez pare lat jakos starczalo z wplywow budzetowych. No prawie.

    Nie przez parę lat ograbiono fundusze rezerwowe i ochronne, które
    przydałyby się bardzo tej wiosny.

    > Ale VAT nie wzrosl. Ciagle te 23% ...
    > Emerytury ... "Duda dal" 13-tke

    ale vat nie spadł, a inne ceny wzrosły w związku z innymi dodatkowymi
    podatkami eufemistycznie zwanymi "daninami"

    --
    http://zrzeda.pl

  • 73. Data: 2020-11-24 10:43:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 23-11-2020 o 21:17, J.F. pisze:

    >Nie przez parę lat ograbiono fundusze rezerwowe i ochronne, które
    >przydałyby się bardzo tej wiosny.

    A byly jakies fundusze? Podaj pozycje z budzetu PO.

    Byc moze jest jedno - jak Tusk okradl nas z OFE, to pieniedzy
    starczylo na pare lat.
    Glupek jeden :)

    >ale vat nie spadł, a inne ceny wzrosły w związku z innymi dodatkowymi
    >podatkami eufemistycznie zwanymi "daninami"

    Te daniny wprowadzano, zawieszano, odwieszano - i w koncu nie wiem,
    ktore sa, a ktorych nie ma ...
    Wywoz smieci w Warszawie podrozal - ale to przeciez wina HGW :-)

    J.

  • 74. Data: 2020-11-24 11:00:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > A byly jakies fundusze? Podaj pozycje z budzetu PO.
    >
    > Byc moze jest jedno - jak Tusk okradl nas z OFE, to pieniedzy

    Ale to był dobry europejczyk Tusk a nie zły polak Kaczyński!

    --
    A. Filip

  • 75. Data: 2020-11-24 12:37:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 24-11-2020 o 10:43, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > A byly jakies fundusze? Podaj pozycje z budzetu PO.

    Choćby fundusz pracy.

    > Byc moze jest jedno - jak Tusk okradl nas z OFE, to pieniedzy starczylo
    > na pare lat.
    > Glupek jeden :)

    A to zupełnie insza inszość. PO 2 razy brało poza tym pieniądze z FRD
    (PiS raz)

    > Te daniny wprowadzano, zawieszano, odwieszano - i w koncu nie wiem,
    > ktore sa, a ktorych nie ma ...
    > Wywoz smieci w Warszawie podrozal - ale to przeciez wina HGW :-)

    trochę może i HGW - nie wiem, nie jestem z Warszawy, ale z innej
    miejscowości wiem, że wina wojewody, który nie pozwolił gminie na własny
    zakład składowania i utylizacji odpadów i muszą wozić daleko i na
    niekorzystnych umowach, bo jedyne miejsce w okolicy, więc żadnej
    konkurencji. A jak konkurencji nie ma, nie można mieć własnego zakładu
    zajmującego się tym, to wychodzi drogo.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 76. Data: 2020-11-24 12:44:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.11.2020 o 13:35, Kviat pisze:
    > Nie wiem jak bardzo trzeba udawać głuchotę i ślepotę, żeby nie widzieć i
    > nie słyszeć co odpierdala pis. To jakiś rodzaj wyparcia i to da się leczyć.

    Trzeba mieć świadomość, że przede wszystkim nie wiemy do końca, co
    wyprawia, bo nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów. Żeby zobaczyć, jak
    wygląda strajk kobiet, to muszę sam iść i obejrzeć. Jak potem widzę
    relacje, to się za głowę łapię, skąd oni te rewelacje biorą, ale to
    dotyczy mojego małego miasteczka.

    --
    Robert Tomasik

  • 77. Data: 2020-11-24 12:51:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2020 12:44:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > bo nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów

    Znasz rankingi wiarygodności różnych telewizji? Najwyraźniej nie albo
    masz zdanie odrębne :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 78. Data: 2020-11-24 12:55:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >Choćby fundusz pracy.

    Tylko z tego co czytam, to w 2015 bylo w nim 7 mld, a w 2019
    prognozowano 20 mld - mimo podkradania.

    >A to zupełnie insza inszość. PO 2 razy brało poza tym pieniądze z FRD
    >(PiS raz)

    Jakby tak sie wstrzymal do konca kadencji, to moze mialaby PO jeszcze
    jedna, a na pewno PiS mialby problem skad wziac na 500+.
    Niby prosta sprawa - z OFE, ale wtedy bym mowil, ze Kaczynski mnie
    okradl :-)

    >trochę może i HGW - nie wiem, nie jestem z Warszawy, ale z innej
    >miejscowości wiem, że wina wojewody, który nie pozwolił gminie na
    >własny

    Warszawa to IMO oglasza przetarg :-)

> [...]
    >konkurencji. A jak konkurencji nie ma, nie można mieć własnego
    >zakładu zajmującego się tym, to wychodzi drogo.

    Hm, a co to za gmina?
    Bo wydaje mi sie, ze wlasnie gminy mialy sobie organizowac, ale one
    chetnie jakis miedzygminny organizowaly wspolnie ...

    Zly wojewoda, czy pechowa gmina ?

    J.

  • 79. Data: 2020-11-24 12:58:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Znasz rankingi wiarygodności różnych telewizji? Najwyraźniej nie albo
    > masz zdanie odrębne :)

    A to są ranking z podziałem na jaką partie "w dane media wierzący"
    głosował? Rzucisz linka? :-)

    --
    A. Filip

  • 80. Data: 2020-11-24 13:01:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Znasz rankingi wiarygodności różnych telewizji? Najwyraźniej nie albo
    > masz zdanie odrębne :)

    Mam zdanie odrębne. Już wiele razy to pisałem, ze mam wypatrzony pogląd,
    bowiem wiele razy uczestniczyłem osobiście w komentowanych później
    zdarzeniach, a czasem zdarzało mi się osobiście dziennikarzom udzielać
    informacji, więc tu już nie mam wątpliwości co do tego, że sami
    poprzekręcali po swojemu informacje.

    Znam kilku lokalnych dziennikarzy, którzy potrafią dopytać, zapytać i
    upewnić się. I tak potrafią coś tam przekręcić, ale w granicach
    rozsądku. W pozostałym zakresie mam podstawy sądzić, ze wiarygodność
    pozostałych informacji jest podobna, jak w tych przeze mnie znanych
    przypadkach - czyli w praktyce żadna.

    --
    Robert Tomasik