  • 1. Data: 2020-11-20 11:22:25
    Temat: Organizator
    Od: Kviat

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,265
    26406,krapkowice-14-latek-udostepnil-post-o-strajku-
    kobiet-do-domu.html

    Wychodzi na to, że wśród funkcjonariuszy są uczciwi ludzie.

    a) wiedzieli, że 14-latek nie jest organizatorem (bo wiedzą co to jest
    udostępnianie cudzego wpisu na fejsie)
    b) wiedzieli, że nachodzenie 14-latka w domu skończy się głośno

    Robią co mogą, na swój specyficzny sposób, żeby pomóc organizatorom
    protestów jeszcze bardziej wkurzając obywateli. Bo to nie jest możliwe,
    że nie wiedzieli co robią. Chyba.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2020-11-20 15:03:32
    Temat: Re: Organizator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26
    526406,krapkowice-14-latek-udostepnil-post-o-strajku
    -kobiet-do-domu.html

    >Wychodzi na to, że wśród funkcjonariuszy są uczciwi ludzie.

    Na pewno.
    Czesc jest uczciwych dla kobiet, czesc dla PiS, czesc dla narodowcow
    czy jak wolisz - nazioli :-)

    >a) wiedzieli, że 14-latek nie jest organizatorem (bo wiedzą co to
    >jest udostępnianie cudzego wpisu na fejsie)

    Wspoludzial ? :-)

    >Robią co mogą, na swój specyficzny sposób, żeby pomóc organizatorom
    >protestów jeszcze bardziej wkurzając obywateli. Bo to nie jest
    >możliwe, że nie wiedzieli co robią. Chyba.

    Ale czy aby na pewno wiedzieli, ze delikwent ma 14 lat, czy sie
    dowiedzieli dopiero na miejscu ?

    Chociaz ... tylko jeden udostepnil wpis ?
    I tylko jednego odwiedzili ?

    J.

  • 3. Data: 2020-11-20 16:30:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >protestów jeszcze bardziej wkurzając obywateli. Bo to nie jest
    >możliwe, że nie wiedzieli co robią. Chyba.

    Jest ciag dalszy - sprawa zostala skierowana do sadu rodzinnego.

    Ciekawe - robia "wloski strajk" czy ambitny komendant ?
    A moze jedno i drugie :-)

    W gminie krapkowice Duda mial 41% glosow.

    J.

  • 4. Data: 2020-11-20 16:38:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 15:03, J.F. pisze:

    > Ale czy aby na pewno wiedzieli, ze delikwent ma 14 lat, czy sie
    > dowiedzieli dopiero na miejscu ?
    >
    > Chociaz ... tylko jeden udostepnil wpis ?
    > I tylko jednego odwiedzili ?

    To ja informuje, że w poniedziałek dalszy ciąg strajku kobiet!

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-11-20 16:41:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wspoludzial ? :-)

    Uwaga, uwaga: Ponżej udostępniam rozkład jazdy tramwaju linii 27 z
    przystanku Sowińskiego 01 w kierunku metra marymont (w dni powszednie)
    w warszawie. Czy powinienem oczekiwać wjazdu ITD za ogranizowanie
    transpotru publicznego bez koncesji? A może jak tramwaje to jednak UTK?

    04
    58

    05

    18
    38
    58

    06

    10
    22
    34
    46
    56

    07

    05
    13
    21
    29
    37
    45
    53

    08

    01
    09
    17
    25
    33
    41
    49
    58

    09

    10
    22
    34
    46
    58

    10

    10
    22
    34
    46
    58

    11

    10
    22
    34
    46
    58

    12

    10
    22
    34
    46
    58

    13

    10
    22
    34
    46
    58

    14

    10
    22
    31
    39
    47
    57

    15

    05
    13
    21
    29
    37
    45
    53

    16

    01
    09
    17
    25
    33
    41
    49
    57

    17

    05
    13
    21
    29
    37
    46
    58

    18

    04w
    10
    22
    34
    46
    58

    19

    10
    22
    34
    46
    52w
    58

    20

    18
    38
    58

    21

    18
    38
    58

    22

    08w
    18
    38
    54w

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-11-20 18:20:02
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 20.11.2020 o 16:41 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > w warszawie. Czy powinienem oczekiwać wjazdu ITD za ogranizowanie
    > transpotru publicznego bez koncesji? A może jak tramwaje to jednak UTK?

    Nie liczy się, brak legendy.
    Co oznacza "w"?
    Kamil

  • 7. Data: 2020-11-20 18:39:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 18:20, Kubuś Puchatek pisze:

    > Nie liczy się, brak legendy.
    > Co oznacza "w"?

    Przyjdź to się dowiesz. Może wpierdol od tajniaków;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-11-20 19:32:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >powszednie) w warszawie. Czy powinienem oczekiwać wjazdu ITD za
    >ogranizowanie transpotru publicznego bez koncesji? A może jak

    Ale wiesz - zgromadzen Mateusz I zakazal, a jazdy tramwajem nie.
    Wiec ja bym raczej atakowal od strony praw autorskich :-)

    Ale ale ... zalozmy ze jakas prywatna firma miala linie autobusową,
    koncesje stracila, ale jezdzi dalej.
    A ty jej pomagasz, podajac tajny rozklad jazdy ...

    J.

  • 9. Data: 2020-11-20 19:53:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.11.2020 o 19:32, J.F. pisze:

    > Ale wiesz - zgromadzen  Mateusz I zakazal, a jazdy tramwajem nie.

    Ale żeby organizować przewozy tramwajem to trzeba mieć koncesje, a ja
    nie mam a organizuję:P A tamten typ organizował rzekomo spacer:P

    > Wiec ja bym raczej atakowal od strony praw autorskich :-)

    Skoro JA organizuję, to niech ZTM MNIE tantiemy płaci, że na swojej
    stronie rozkład wyświetlajom!

    > Ale ale ... zalozmy ze jakas prywatna firma miala linie autobusową,
    > koncesje stracila, ale jezdzi dalej.
    > A ty jej pomagasz, podajac tajny rozklad jazdy ...

    A po co im koncesja, skoro to JA jestem organizatorem!

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-11-26 13:09:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Nov 2020 11:22:25 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
    >
    > Robią co mogą, na swój specyficzny sposób, żeby pomóc organizatorom
    > protestów jeszcze bardziej wkurzając obywateli. Bo to nie jest możliwe,

    Właśnie sąd przyłączył się do akcji ośmieszania milicji, bo oddalił
    wniosek:

    "- Sąd rodzinny postanowił nie wszczynać postępowania wobec małoletniego.
    Uznał, że brak jest ku temu jakichkolwiek podstaw - mówi sędzia Daniel
    Kliś, rzecznik Sądu Okręgowego w Opolu. Decyzja zapadła na niejawnym
    posiedzeniu sądu, więc uzasadnienia takich decyzji nie są publikowane. -
    Postanowienie sądu zostanie teraz doręczone rodzicom 14-letniego Macieja,
    prokuraturze oraz policji. Każda ze stron ma możliwość odwołania się od tej
    decyzji sądu. Musi to jednak zrobić w terminie do siedmiu dni i dopiero
    wówczas sąd przygotuje pisemne uzasadnienie postanowienia - dodaje sędzia
    Kliś."

    Może jednak sprawa ma drugie dno i chodziło o pozbycie się nie tylko - i
    tak nader już wątpliwej - reputacji, ale również nadmiaru pieniędzy:

    "Krapkowicka policja po całym zdarzeniu była mocno krytykowana. W rozmowie
    z Onetem prezes Stowarzyszenia Sądów Rodzinnych "Pro Familia" sędzia
    Karolina Sosińska oceniała, że po takiej akcji wobec dziecka policjanci
    mogą w przyszłości odpowiedzieć za niedopełnienie obowiązków lub
    przekroczenie uprawnień.

    Burmistrz Krapkowic i radni tego miasta poinformowali, że być może wycofają
    dofinansowanie dla policji."

    https://opole.wyborcza.pl/opole/7,35086,26549997,sad
    -odrzucil-wniosek-policji-14-latek-ktory-informowal-
    na-fb.html?_ga=2.184736553.1655744695.1606117992-160
    9251266.1595588080#a=374&c=216

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek