  • 61. Data: 2020-11-23 14:45:10
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2020 o 10:41, A. Filip pisze:

    > Tylko jego? Nie ma aż tak prosto. On jest pierwszą (*wschodzącą*)
    > twarzą pierwszej alternatywy dla (rządów) PiS.

    Tak mu zaszkodziło, że mało co dudy nie wydudał. Już się tak o niego nie
    martw, bo cynicznie rzecz biorąc to kłamczuszek jesteś, że tak się o
    niego martwisz:P

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2020-11-23 15:14:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Nov 2020 12:35:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > PiS niespecjalnie mi się podoba,
    > ale nie ma za bardzo alternatywy.

    Nie zwieszaj głowy. Konfederacja sama potrafi dać po gębie, a nie tylko
    asekuracyjnie mówić, że nie pochwala, ale rozumie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 63. Data: 2020-11-23 15:51:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Lewica niespecjalnie mi się podoba, ale obecnie nie ma za bardzo
    >alternatywy.
    >Nie wiem jak bardzo trzeba udawać głuchotę i ślepotę, żeby nie
    >widzieć i nie słyszeć co odpierdala pis. To jakiś rodzaj wyparcia i
    >to da się leczyć.

    Na razie, to tak jeszcze umiarkowanie wyprawia.
    Ale co bedzie w kolejnej kadencji ?

    J.

  • 64. Data: 2020-11-23 20:43:42
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    J.F. napisał(a):

    > Na razie, to tak jeszcze umiarkowanie wyprawia.
    > Ale co bedzie w kolejnej kadencji ?

    USAńczycy raczej wpływów nie oddadzą, co najwyżej przyszykują se alternatywę dla
    pisów
    takie peło2 tyle że nie pro-niemieckie, a pro-usańskie i jakoś pisy będą musiały
    władzą się podzielić.

  • 65. Data: 2020-11-23 20:52:22
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > Bo ja przykładowo na chwilę obecną nei widzę żadnej siły politycznej,
    > której zaufałbym w kolejnych wyborach. PiS niespecjalnie mi się podoba,
    > ale nie ma za bardzo alternatywy.

    Tobie PiS się pewnie nie podoba z powodu jeśli komuś podoba się PiS to
    jest Lewica.
    Nie wiem czy dobrze rozumiem ich program, ale tak w skrócie Lewica SLD
    to jest takie PiS rozdawnictwo pieniędzy, ale na zasadach
    demokratycznych i sprawiedliwych.

    Lewica ma ciekawy program:

    Komisariat policji w każdej gminie jako element prewencji i zwiększenia
    poziomu bezpieczeństwa.

    Podniesienie wynagrodzeń funkcjonariuszy. Coroczna waloryzacja
    wynagrodzeń we wszystkich służbach mundurowych co najmniej o wskaźnik
    inflacji

    Przygotowanie państwa do ochrony przed cyberatakami. Wiele państw (USA,
    Japonia, Niemcy, Wielka Brytania, Izrael, Arabia Saudyjska) stworzyło

    Racjonalna polityka pomocy uchodźcom.

    Zero ZUS przez 18 miesięcy dla firm zatrudniających pierwszego i
    drugiego pracownika.
    Walka z umowami śmieciowymi
    Wszystkie osoby wykonujące pracę zależną muszą mieć takie same prawa
    pracownicze
    Podwyższenie wymiaru urlopu wypoczynkowego dla pracowników. W
    przypadku 8-letniego stażu pracy do 24 dni, w przypadku 10-letniego
    stażu pracy do 30 dni.

    Pracownicy powinni mieć prawo do przechodzenia na emeryturę po 40
    latach pracy
    Emerytura nie może być niższa aniżeli 60% uśrednionego wynagrodzenia z
    ostatnich pięciu lat aktywności zawodowej.

    Wzrost publicznych nakładów na zdrowie do 7 proc. PKB - przeciętnego
    poziomu w UE.

    Prawo do darmowych lekarstw powinno przysługiwać wszystkim pacjentom,
    bez względu na wiek po przekroczeniu określonego kwotowo kwartalnie
    limitu wydatków na leki, a w przypadku osób, które ukończyły 70 rok
    życia - bez limitu

    Zakaz eksmisji na bruk. Każda eksmisja powinna być powiązana z
    przyznaniem lokalu zastępczego

    Zwiększenie wydatków na edukację

    Wyprowadzenie lekcji religii ze szkół. Zniesienie katechizacji przez
    państwo. Pozwoli to zaoszczędzić ponad 1,2 mld zł rocznie.

    Całodniowa opieka nad uczniami w szkołach w świetlicach szkolnych.
    Pełnowartościowa szkoła to taka, która zapewnia dzieciom opiekę w
    godzinach pracy rodziców.

    Ochrona ogrodów działkowych. Wypoczynek w ogrodach działkowych jest
    dla blisko miliona Polaków podstawową formą rekreacji. Dlatego państwo
    powinno objąć je specjalną ochroną. Stawiamy interes obywateli ponad
    interes deweloperów

    Kwota wolna od podatku w wysokości 24 tysięcy złotych dla każdego
    obywatela, czyli w wysokości odpowiadającej kwocie rocznego minimalnego
    wynagrodzenia za pracę.

    Ochrona miejsc pracy w górnictwie i emerytur górniczych.

    Avast.

  • 66. Data: 2020-11-23 21:02:24
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 23.11.2020 o 15:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Na razie, to tak jeszcze umiarkowanie wyprawia.
    > Ale co bedzie w kolejnej kadencji ?
    >
    > J.

    ma program pomocy ludziom, wadą ich programu jest to, że nie podali
    skąd na to pieniądze.
    PiS dał ludziom gotówkę i ściąga tę gotówkę od ludzi w formie VAT,
    konsumpcja wzrosła, ale też i ceny wzrosły, a emerytury nie koniecznie.

    Mam w swoim regionie taką państwową spółkę, jest prezes + 2 v-ce
    prezesów, 3 sekretarki, 2 cieciów
    Przez 3 lata każdy rządził 1 rok, każdy wziął do pracy swoje sekretarki.
    Prezesi po roku mieli po 100tys oszczędności, sekretarki po 70tys a
    ciecie nie przepili, tylko im po 50tys zostało.
    Niby mało, a jednak wielu z nas chciałoby mieć tyle.

    Mówił PiS że nie cierpi komuchów, UBeków, a 13tą emeryturę im dali. Co
    za niekonsekwencja
    Lewica chce oddać UBekom zabrane emerytury, wielu już umarło, więc PiS
    troche na tym zaoszczędził, Lewica za dużo nie straci, ale oni nie
    odłożą tych pieniędzy, a skonsumują, czyli VAT wróci do kasy państwa

    Avast.

  • 67. Data: 2020-11-23 21:17:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > ma program pomocy ludziom, wadą ich programu jest to, że nie podali
    > skąd na to pieniądze.

    Przez pare lat jakos starczalo z wplywow budzetowych. No prawie.

    >PiS dał ludziom gotówkę i ściąga tę gotówkę od ludzi w formie VAT,
    >konsumpcja wzrosła, ale też i ceny wzrosły, a emerytury nie
    >koniecznie.

    Ale VAT nie wzrosl. Ciagle te 23% ...
    Emerytury ... "Duda dal" 13-tke

    >Mówił PiS że nie cierpi komuchów, UBeków, a 13tą emeryturę im dali.
    >Co za niekonsekwencja

    A dal? Bo to chyba zwyklych emerytur dotyczy, a mundurowych ... tez ?

    No i tym "ubekom" emerytury obcial, czemu bym wrecz przyklasnął, gdyby
    to bylo jakoś z glową robione, a sa przyklady, ze bez glowy ...

    J.

  • 68. Data: 2020-11-23 21:36:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i sam widzisz, że nie można pozwolić na powrót tych durni do władzy.
    Dopisz jeszcze zmniejszenie pensum nauczycieli ;-)

    -----
    [...]

  • 69. Data: 2020-11-23 21:51:59
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 20.11.2020 o 16:12, Tomasz Kaczanowski pisze:

    >Masz jakieś wątpliwości prawne, że marsze faszystów powinny być
    >zakazane?

    A ty ciagle to samo.
    To Prawdziwi Patrioci sa, a ze faszysci, to musisz udowodnic :-)

    https://youtu.be/4HVa9wJ3jZs?t=1740
    stare faszystki, mlody faszysta,

    https://youtu.be/4HVa9wJ3jZs?t=3760
    mlodzi faszysci

    J.

  • 70. Data: 2020-11-23 22:43:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    pl...
    [...]

> [...]
    >Nie wiem czy dobrze rozumiem ich program, ale tak w skrócie Lewica
    >SLD to jest takie PiS rozdawnictwo pieniędzy, ale na zasadach

    Jesli chodzi o pieniadze, to PiS istotnie wychodzi na bardzo lewicową
    partie, a lewica ... jak rzadzila, to wcale tak nie rozdawala.
    Fakt, ze czasy byly inne.

    >Lewica ma ciekawy program:
    >Komisariat policji w każdej gminie jako element prewencji i
    >zwiększenia poziomu bezpieczeństwa.

    Ale co - PO zlikwidowala, czy SLD nie utworzyla ?

    >Podniesienie wynagrodzeń funkcjonariuszy. Coroczna waloryzacja
    >wynagrodzeń we wszystkich służbach mundurowych co najmniej o wskaźnik
    >inflacji

    A coz oni sie tak przymilaja ?

    >Przygotowanie państwa do ochrony przed cyberatakami. Wiele państw
    >(USA, Japonia, Niemcy, Wielka Brytania, Izrael, Arabia Saudyjska)
    >stworzyło

    Cos tam na ten temat chyba mamy ...

    >Racjonalna polityka pomocy uchodźcom.

    Toz przeciez PiS bardzo racjonalnnie pomaga :_)

    >Zero ZUS przez 18 miesięcy dla firm zatrudniających pierwszego i
    >drugiego pracownika.

    A dla firm jednoosobowych ?

    >Walka z umowami śmieciowymi

    Sprzataczki w zwoich biurach zatrudniaja na etat ?

    > Podwyższenie wymiaru urlopu wypoczynkowego dla pracowników. W
    > przypadku 8-letniego stażu pracy do 24 dni, w przypadku 10-letniego
    > stażu pracy do 30 dni.

    A to prawde mowiac jest drobny skandal.
    Moze i pracownik po 30 latach pracy wymaga pare dni dodatkowego
    urlopu, ale czemu mlody nie dostaje tyle samo co taki w srednim wieku
    ?

    Ale ... czemu nie wprowadzili jak rzadzili ?

    >Pracownicy powinni mieć prawo do przechodzenia na emeryturę po 40
    >latach pracy

    PiS tego nie wprowadzil ?

    >Emerytura nie może być niższa aniżeli 60% uśrednionego wynagrodzenia
    >z ostatnich pięciu lat aktywności zawodowej.

    No, to juz moze byc dyskusyjne.
    Jak np ktos cale zycie nie pracuje, a przez 5 lat trafia do spolki SP
    :-P

    >Wzrost publicznych nakładów na zdrowie do 7 proc. PKB - przeciętnego
    >poziomu w UE.

    A czemu wczesniej nie wprowadzili ?
    "Sluzba zdrowia" lezy. Nie naprawil PiS, ani PO, ani SLD ...

    >Prawo do darmowych lekarstw powinno przysługiwać wszystkim pacjentom,
    >bez względu na wiek po przekroczeniu określonego kwotowo kwartalnie
    >limitu wydatków na leki,

    Cos w tym jest, tylko trudno zrealizowac.
    Zwrot po przedstawieniu paragonow ?

    >a w przypadku osób, które ukończyły 70 rok życia - bez limitu

    To wszyscy beda brali na babcie :)

    >Zakaz eksmisji na bruk. Każda eksmisja powinna być powiązana z
    >przyznaniem lokalu zastępczego

    PiS to chyba wprowadzil ?

    Tylko .. czemu tu nie widze zabezpieczenia praw wynajmujacych
    mieszkania ?
    Maja tak sobie czekac, az gmina znajdzie lokal zastepczy ?
    Moze niech im gmina placi umowiony czynsz do czasu znalezienia lokalu

    >Wyprowadzenie lekcji religii ze szkół. Zniesienie katechizacji przez
    >państwo. Pozwoli to zaoszczędzić ponad 1,2 mld zł rocznie.

    Wyprowadzenie to niekoniecznie dobry pomysl, biorac pod uwage
    trudnosci logistyczne - dzieci maja same chodzic ze szkoly do kosciola
    ?

    >Całodniowa opieka nad uczniami w szkołach w świetlicach szkolnych.

    A nie ma ?

    >Pełnowartościowa szkoła to taka, która zapewnia dzieciom opiekę w
    >godzinach pracy rodziców.

    Za PZPR bylo prosciej :-)

> [...]
    >dla blisko miliona Polaków podstawową formą rekreacji. Dlatego
    >państwo powinno objąć je specjalną ochroną. Stawiamy interes

    PiS je chcial uwlaszczyc, ale mu przeszlo.
    Ciekawe ile w tym troski o elekorat, a ile o "swoich" w zarzadach ...

    >Kwota wolna od podatku w wysokości 24 tysięcy złotych dla każdego
    >obywatela, czyli w wysokości odpowiadającej kwocie rocznego
    >minimalnego wynagrodzenia za pracę.

    Cos w tym jest, ale dlaczego mialby sie nie skladac na panstwo ?

    >Ochrona miejsc pracy w górnictwie i emerytur górniczych.

    I troska o srodowisko jednoczesnie ?

    PiS tez chronil, ale jakby trche przestal :-)

    J.