  • 91. Data: 2020-11-24 18:54:02
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5fbd40db$0$526$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 23.11.2020 o 21:51, J.F. pisze:

    >Bo mimo konstytucyjnego zakazu ciągle się odbywają.

    >Nie muszę. Chodziłem do szkoły i nie spałem na lekcjach historii.
    >Tak samo jak nie muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

    >Przypomnienie dla nieuków, bo jak widać ciągle trzeba przypominać.
    >Napisz, którego fragmentu nie zrozumiałeś. Jak grzecznie poprosisz,
    >to ci wyjaśnię.

    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm
    >Historyk Roger Eatwell wymienia cztery aspekty istotne w ideologii
    >faszyzmu:
    >1. Plan zmiany natury ludzkiej i stworzenie lepszego społeczeństwa;

    Czyz nie jest to celem bardzo wielu .. panstw, partii, organizacji ?
    Chocby LGBT sie nie dopomina lepszego spoleczenstwa ?

    Ale ... a "narodowcy" maja takie plany ?

    >2. Naród lub rasa jako siły organizujące ewolucję i postęp;

    W jakim sensie ? Ze "prawdziwi Polacy" ?
    I jak to sie ma do Wloch, gdzie w koncu ten faszyzm sie objawil ?

    >3. Krytyka kapitalizmu, liberalizmu i socjalizmu jako systemów
    >rozbijających lub osłabiających wspólnotę;

    Ja tam nie wiem - ale narodowcy co krytykuja? Chyba zydokomune :-)

    Przy czym ... minelo pare lat, ten kapitalizm w calej Europie zostal
    skrytykowany ...

    >4. Wpajanie ludzkim umysłom faszystowskich wartości poprzez media i
    >propagandę[11].

    A kto dzis nie wpaja "swoich" pogladow przez propagande ...

    >Podstawowe cechy i założenia faszyzmu
    >- Autokratyzm w stylu wodzowskim.

    To spojrz na Polske od przewrotu majowego ...

    A ten wodz "narodowcow" to kto ?

    >- Militaryzm.

    hm ...
    Ale ... to najwiekszy faszyzm dzis w USA ?

    >- Walka z odmiennymi ideologiami (np. demokracja, komunizm).

    Odmiennymi ? Komunizm ktorego punktu nie spelnia ?

    >- Pełna kontrola partii rządzącej nad dużą częścią aspektów życia
    społecznego i gospodarczego.

    I to sie znajdzie gdzies u tych "narodowcow" ?

    >- Gospodarczy etatyzm oraz korporacjonizm.

    Niemcy sporo kapitalizmu zachowaly, a korporacje dzis sie ladnie
    rozwinely.

    >- Nacjonalizm, w skrajnych przypadkach szowinizm bądź rasizm.
    >Tu masz trochę szerzej:
    >https://krytykapolityczna.pl/felietony/przemyslaw-w
    itkowski/w-polsce-nie-ma-zadnego-faszyzmu-odcinek-14
    88/

    A ja ci tu jeszcze podrzuce paru faszystow
    https://youtu.be/z_IjKtdiqYA?t=50

    Ciekawy fenomen ...

    J.

  • 92. Data: 2020-11-24 18:58:04
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: Kviat

    > Trzeba mieć świadomość, że przede wszystkim nie wiemy do końca, co
    > wyprawia, bo nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów.

    Jaja sobie robisz?
    Po pierwsze, jeżeli rząd ma w dupie czy obywatele wiedzą czy nie wiedzą
    co robi, to już to go dyskwalifikuje. Rząd siedzi i płacze, że nie może
    poinformować obywateli o tym co robi, bo nie ma wiarygodnych mediów.
    LOL :):):)
    Problem w tym, że informują dokładnie i wcale się tego nie wstydzą.

    Po drugie. Wiemy co wyprawia, bo istnieją jeszcze wiarygodne media.
    Kłamstwa kurwizji obecnie nawet co bystrzejsze dzieci rozpoznają na
    pierwszy rzut oka i nie masz obowiązku ich oglądać, ani słuchać.
    Nie masz żadnych podstaw twierdzić, że niezależne media kłamią (pisząc
    niezależne nie mam na myśli faszystowskich sponsorowanych przez Kreml i
    kościelnych; mediów płaskoziemców też nie miałem na myśli).
    Pokaż choć jeden artykuł na oko.press w którym kłamią. Masz szansę
    udowodnić, że nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów.
    Poza tym masz jeszcze przepisy "prawa" które produkuje pis,
    niekonstytucyjny TK, Izbę Dyscyplinarną, która według Sądu Najwyższego
    nie jest sądem, ministera spraw wewnętrznych i administracji z wyrokiem,
    ratownika hostii, którego nazywają prezydentem (można tak długo
    wymieniać...) i media nie mają z tym nic wspólnego.
    Trzeba mieć niezły tupet (i poniekąd odwagę...) żeby publicznie napisać
    (...publicznie poakać swoją głupotę), że nie wiadomo co pis odpierdala.
    Dziecko w żłobku może nie wiedzieć.

    I po trzecie... twierdzisz, że gdy niezależne od rządu media pokazują
    wystąpienie (również na żywo) tzw. premiera, albo szefa szefów, albo
    posłów pisu, albo ich funkcjonariuszy, albo rzecznika policji, albo to
    co policja odpierdala na rozkaz pisu, to są to manipulacje i
    fotomontaże? Celowo podkładają głos pod obraz Kaczyńskiego i
    funkcjonariuszy pisowskich żeby ich ośmieszyć?
    Nie rozumiem... dlaczego uważasz, że publiczne wystąpienia premiera,
    albo szefa szefów są niewiarygodne?

    Na własne oczy widzisz i na własne uszy słyszysz co pis odpierdala, ale
    nadal będziesz na nich głosował, bo media są niewiarygodne...
    Niesamowite.

    > Żeby zobaczyć, jak
    > wygląda strajk kobiet, to muszę sam iść i obejrzeć. Jak potem widzę
    > relacje, to się za głowę łapię, skąd oni te rewelacje biorą, ale to
    > dotyczy mojego małego miasteczka.

    Czyli te relacje, to ściema? Nagrali to w studio tak jak lądowanie
    człowieka na Księżycu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 93. Data: 2020-11-24 19:02:57
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    J.F. napisał(a):

    > A ja ci tu jeszcze podrzuce paru faszystow
    > https://youtu.be/z_IjKtdiqYA?t=50
    >
    > Ciekawy fenomen ...
    >
    > J.

    Nu tak, ale takie nudy ciężko sprzedać w gazetce ściennej.

    Jakie obchody urodzin Hitlera w tefauenoskiej reżyserii, to je temat!

  • 94. Data: 2020-11-24 19:13:43
    Od: Kviat

    > Mam zdanie odrębne. Już wiele razy to pisałem, ze mam wypatrzony pogląd,
    > bowiem wiele razy uczestniczyłem osobiście w komentowanych później
    > zdarzeniach, a czasem zdarzało mi się osobiście dziennikarzom udzielać
    > informacji, więc tu już nie mam wątpliwości co do tego, że sami
    > poprzekręcali po swojemu informacje.
    >
    > Znam kilku lokalnych dziennikarzy, którzy potrafią dopytać, zapytać i
    > upewnić się. I tak potrafią coś tam przekręcić, ale w granicach
    > rozsądku. W pozostałym zakresie mam podstawy sądzić, ze wiarygodność
    > pozostałych informacji jest podobna, jak w tych przeze mnie znanych
> [...]

    To znaczy, że jak transmitują (albo publikują) to co mówi premier, albo
    Kaczyński (itd.) to wszystko jest przekręcone przez dziennikarzy?
    Kaczyński, Morawiecki, Pawłowicz, Piotrowicza, Ziobro, Kępa, Jaki... to
    wszystko zmyślone przez dziennikarzy osoby? Awatary wygenerowane
    komputerowo z podłożonym przez dziennikarzy głosem?

    Zrób eksperyment. Obejrzyj film, gdy milicjanci w cywilu napierdalają
    pałami teleskopowymi kobiety. Wyłącz głos. Nie słuchaj komentatora.
    Napisz, co zobaczyłeś i napisz, co dziennikarze przekręcili.

    Zrób drugi eksperyment. Obejrzyj (i posłuchaj tym razem) przemówienie
    Kaczyńskiego, w którym stwierdza, że na te manifestacje chodzą szkolone
    kobiety i wzywa do organizowania bojówek. Albo jakieś inne przemówienie.
    Napisz co przekręcili dziennikarze.

    Właściwe materiały znajdziesz w internecie samodzielnie. Są publicznie
    dostępne, więc daruj sobie żarty, że nie o tym nie wiesz, bo nie
    dostałeś linka, więc nie ma na to dowodów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 95. Data: 2020-11-24 19:54:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To znaczy, że jak transmitują (albo publikują) to co mówi premier,
    >albo Kaczyński (itd.) to wszystko jest przekręcone przez
    >dziennikarzy?

    A nie zdarzaly sie "teksty wyrwane z kontekstu" ?

    >Zrób eksperyment. Obejrzyj film, gdy milicjanci w cywilu napierdalają
    >pałami teleskopowymi kobiety. Wyłącz głos. Nie słuchaj komentatora.
    >Napisz, co zobaczyłeś i napisz, co dziennikarze przekręcili.

    Tylko wiesz - przydalby sie taki z poczatkiem wydarzenia.
    Jest ?

    A potem przydalaby sie fonia - nie komentator, tylko oryginalne.

    A potem obejrzyj z komentarzem TVN i TVPiS :-)

> [...]
    >Kaczyńskiego, w którym stwierdza, że na te manifestacje chodzą
    >szkolone kobiety i wzywa do organizowania bojówek. Albo jakieś inne

    Ale tak luzem przemowienie obejrzec, czy posluchac o tych bojowkach
    ogladajac policjantow powyzej ?

    A dzis akurat nagonka na policje ... hm, jakby to zrobic, zebys
    obejrzal najpierw anonimowo ... bez komentarza slownego czy tekstowego

    J.

  • 96. Data: 2020-11-25 08:46:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Fantastyczny punkt.
    Każde sqrwysyństwo się tu zmieści :-))
    Najbardziej racjonalne byłoby odnalezienie kamiennych tablic, wg których cała Afryka
    byłaby ziemią obiecaną narodu wybranego, już
    oni by sobie poradzili, a w wewnętrzne spawy nie musimy się wtrącać (no chyba, że
    Polska ;)).

    -----

  • 97. Data: 2020-11-25 08:54:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akurat VAT to nie od prostych ludzi, lecz bardziej od nieuczciwych "przedsiębiorców".
    W PRL-bis jest niezwykle łatwo robić przestępstwa podatkowe czy celne.
    Np. prawo wręcz zachęca do zakładania spółek o nieograniczonej nieodpowiedzialności.

    -----

  • 98. Data: 2020-11-25 11:58:36
    Od: Kviat

    W dniu 24.11.2020 o 18:54, J.F. pisze:

    > Czyz nie jest to celem bardzo wielu .. panstw, partii, organizacji ?

    No i? Jeżeli jakaś grupa oszołomów chce faszyzmu, to my też musimy chcieć?
    Po pierwsze nie aż tak wielu, bo większość jednak chodziła (przynajmniej
    w państwach cywilizowanych) do szkoły i nie spała na lekcjach historii.
    Po drugie, co to za głupi argument, że wielu chce? Gdy "rodził się"
    faszyzm, to też wielu chciało.
    Masz rozum? Potrafisz wyciągać wnioski?
    (nie odpowiadaj - pytania retoryczne)

    > Chocby LGBT sie nie dopomina lepszego spoleczenstwa ?

    A dopominają się zmiany "natury ludzkiej", czy może wręcz przeciwnie?
    Chcą militaryzmu, szowinizmu, rasizmu, fundamentalizmu relijno-państwowego?

    Połącz kropki. Ale wątpię, że zrozumiesz, skoro do tej pory nie
    ogarnąłeś samodzielnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 99. Data: 2020-11-25 12:08:09
    Od: Kviat

    W dniu 24.11.2020 o 18:10, J.F. pisze:

    > A rodzic, w koncu tez obywatel i wyborca, zyczy sobie, zeby dziecko
    > chodzilo na religie bez komplikacji.

    A ja, też obywatel i wyborca, mam to tam, gdzie pan pana majstra może w
    dupę pocałować.
    Ile razy trzeba dorosłym ludziom tłumaczyć oczywistości, że mogą sobie
    wierzyć w jakie chcą bajki, ale za własne pieniądze?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 100. Data: 2020-11-25 12:17:55
    Od: Kviat

    W dniu 24.11.2020 o 19:54, J.F. pisze:

    > A dzis akurat nagonka na policje ...

    Jasne...

    Najpierw pozwalacie funkcjonariuszom kościelnym bezkarnie chronić
    gwałcicieli i jeszcze ich bronicie, a potem płaczecie, że jest nagonka
    na kościół.
    Najpierw policja prześladuje pokojowo protestujących, pałuje kobiety, a
    potem płaczecie, że nagonka na policję...

    Was trzeba leczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr