    Subject: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz
    Niepodległości?"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb6a417$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <rp69gj$3cr$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7cbc5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <rp8l5d$149q$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rp8mco$1qg7$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7e27f$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <rp8rgu$j12$1@gioia.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <rpfmbk$4pd$2@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rpfoab$son$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rpg2au$1fc3$1@gioia.aioe.org>
    <5fbb9e7b$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbbac86$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbcf211$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <k32nroccpciu$.pyc8u1l4htzc$.dlg@40tude.net>
    <5fbcf60e$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Tue, 24 Nov 2020 19:13:43 +0100

    > Mam zdanie odrębne. Już wiele razy to pisałem, ze mam wypatrzony pogląd,
    > bowiem wiele razy uczestniczyłem osobiście w komentowanych później
    > zdarzeniach, a czasem zdarzało mi się osobiście dziennikarzom udzielać
    > informacji, więc tu już nie mam wątpliwości co do tego, że sami
    > poprzekręcali po swojemu informacje.
    >
    > Znam kilku lokalnych dziennikarzy, którzy potrafią dopytać, zapytać i
    > upewnić się. I tak potrafią coś tam przekręcić, ale w granicach
    > rozsądku. W pozostałym zakresie mam podstawy sądzić, ze wiarygodność
    > pozostałych informacji jest podobna, jak w tych przeze mnie znanych
> [...]

    To znaczy, że jak transmitują (albo publikują) to co mówi premier, albo
    Kaczyński (itd.) to wszystko jest przekręcone przez dziennikarzy?
    Kaczyński, Morawiecki, Pawłowicz, Piotrowicza, Ziobro, Kępa, Jaki... to
    wszystko zmyślone przez dziennikarzy osoby? Awatary wygenerowane
    komputerowo z podłożonym przez dziennikarzy głosem?

    Zrób eksperyment. Obejrzyj film, gdy milicjanci w cywilu napierdalają
    pałami teleskopowymi kobiety. Wyłącz głos. Nie słuchaj komentatora.
    Napisz, co zobaczyłeś i napisz, co dziennikarze przekręcili.

    Zrób drugi eksperyment. Obejrzyj (i posłuchaj tym razem) przemówienie
    Kaczyńskiego, w którym stwierdza, że na te manifestacje chodzą szkolone
    kobiety i wzywa do organizowania bojówek. Albo jakieś inne przemówienie.
    Napisz co przekręcili dziennikarze.

    Właściwe materiały znajdziesz w internecie samodzielnie. Są publicznie
    dostępne, więc daruj sobie żarty, że nie o tym nie wiesz, bo nie
    dostałeś linka, więc nie ma na to dowodów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr