    Subject: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz
    Niepodległości?"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb6a417$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <rp69gj$3cr$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7cbc5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <rp8l5d$149q$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rp8mco$1qg7$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7e27f$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <rp8rgu$j12$1@gioia.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <rpfmbk$4pd$2@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rpfoab$son$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rpg2au$1fc3$1@gioia.aioe.org>
    <5fbb9e7b$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbbac86$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbcf211$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Tue, 24 Nov 2020 18:58:04 +0100

    > Trzeba mieć świadomość, że przede wszystkim nie wiemy do końca, co
    > wyprawia, bo nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów.

    Jaja sobie robisz?
    Po pierwsze, jeżeli rząd ma w dupie czy obywatele wiedzą czy nie wiedzą
    co robi, to już to go dyskwalifikuje. Rząd siedzi i płacze, że nie może
    poinformować obywateli o tym co robi, bo nie ma wiarygodnych mediów.
    LOL :):):)
    Problem w tym, że informują dokładnie i wcale się tego nie wstydzą.

    Po drugie. Wiemy co wyprawia, bo istnieją jeszcze wiarygodne media.
    Kłamstwa kurwizji obecnie nawet co bystrzejsze dzieci rozpoznają na
    pierwszy rzut oka i nie masz obowiązku ich oglądać, ani słuchać.
    Nie masz żadnych podstaw twierdzić, że niezależne media kłamią (pisząc
    niezależne nie mam na myśli faszystowskich sponsorowanych przez Kreml i
    kościelnych; mediów płaskoziemców też nie miałem na myśli).
    Pokaż choć jeden artykuł na oko.press w którym kłamią. Masz szansę
    udowodnić, że nie mamy w ogóle wiarygodnych mediów.
    Poza tym masz jeszcze przepisy "prawa" które produkuje pis,
    niekonstytucyjny TK, Izbę Dyscyplinarną, która według Sądu Najwyższego
    nie jest sądem, ministera spraw wewnętrznych i administracji z wyrokiem,
    ratownika hostii, którego nazywają prezydentem (można tak długo
    wymieniać...) i media nie mają z tym nic wspólnego.
    Trzeba mieć niezły tupet (i poniekąd odwagę...) żeby publicznie napisać
    (...publicznie poakać swoją głupotę), że nie wiadomo co pis odpierdala.
    Dziecko w żłobku może nie wiedzieć.

    I po trzecie... twierdzisz, że gdy niezależne od rządu media pokazują
    wystąpienie (również na żywo) tzw. premiera, albo szefa szefów, albo
    posłów pisu, albo ich funkcjonariuszy, albo rzecznika policji, albo to
    co policja odpierdala na rozkaz pisu, to są to manipulacje i
    fotomontaże? Celowo podkładają głos pod obraz Kaczyńskiego i
    funkcjonariuszy pisowskich żeby ich ośmieszyć?
    Nie rozumiem... dlaczego uważasz, że publiczne wystąpienia premiera,
    albo szefa szefów są niewiarygodne?

    Na własne oczy widzisz i na własne uszy słyszysz co pis odpierdala, ale
    nadal będziesz na nich głosował, bo media są niewiarygodne...
    Niesamowite.

    > Żeby zobaczyć, jak
    > wygląda strajk kobiet, to muszę sam iść i obejrzeć. Jak potem widzę
    > relacje, to się za głowę łapię, skąd oni te rewelacje biorą, ale to
    > dotyczy mojego małego miasteczka.

    Czyli te relacje, to ściema? Nagrali to w studio tak jak lądowanie
    człowieka na Księżycu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr