eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwisowanie telefonow Noki › Serwisowanie telefonow Noki
  • Data: 2004-02-13 03:56:01
    Temat: Serwisowanie telefonow Noki
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Rok temu kupilem telefon Nokia 7210. Po jakims czasie zauwazylem "klasyczna"
    przypadlosc telefonow tej marki czyli komunikat "niewlasciwa karta sim".
    Minal rok telefon byl juz czterokrotnie w naprawie z podawana ta sama
    przyczyna usterki. Ze wzgledu na ruchome uszkodzenie i typ usterki nie
    sposob stwierdzic w "minute" po zwrocie telefonu ze naprawa nie odnniosla
    skutku (bo niby czemu miala by odniesc... 2x zmiana ver. oprogramowania raz
    "niedopasowanie mechaniczne" dla nie wtajemniczonych - rozepchanie telefonu
    dodatkowymi gumkami miedzy obudowa a bateria). Z przeogromna radoscia na
    poczatku stycznia zauwazylem klasyczna przypadlosc telefonu, to ze zostalo
    mi jeszcze kilkanascie dni gwarancji i to ze po czwartej naprawie telefon
    zostanie wymieniony na nowy. Po jak zwykle miesiecznym oczekiwaniu na
    przesylke z nowego serwisu Noki (zmienil sie na etapie roku..) moje myslenie
    o nowym nie wadliwym aparacie dobieglo konca. Pomimo 4wpisow napraw w karte
    gwarancyjna serwis stwierdza ze usterka podczas ostatniej naprawy nie
    wystapila (dziwne ze zglaszam to od poczatku a sposoby napraw pozostawiaja
    wiele do zyczenia..) a tylko dwie naprawy byly nie istotne.

    Czy moge jeszcze cos z tym zrobic oprocz przeogromnej checi cisniecia
    telefonem o sciane?

    Pozdrawiam

    PS. Jako ciekawostke i zart dnia podaje link
    http://free.of.pl/r/rainforest/photo/shit.jpg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1