  • Data: 2005-10-09 09:54:48
    Temat: Roszczenia biblioteki
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie, jesli jestem winien pieniadze za zalegly abonament to
    roszczenie to przedawnia sie (po 3 latach czy cos).
    Jak to wyglada w przypadku biblioteki publicznej. Dostalem wczoraj jakies
    wezwanie do zwrotu ksiazek ktore
    pozyczylem jeszcze na studiach (z 5 lat temu). Ksiazki gdzies zaginely i na
    razie ich nie potrafie odzyskac, ale jutro sie wybieram
    do tej biblioteki aby sprawe zalatwic (pewnie jakas kara bedzie). Na
    ponagleniu jest napisane, ze w przypadku nie oddania ksiazek skieruja sprawe
    do radcy prawnego.
    Ciekawi mnie co oni moga mi zrobic ?

    Daniel