  • Data: 2005-06-06 22:26:35
    Temat: Reklamacja po dwóch latach?
    Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem odkurzacz Electrolux 2 maja 2003 za ponad 600 zł.
    Od pewnego czasu zaczął się wyłączać w trakcie odkurzania, a od paru dni
    nie da się w ogóle odkurzać, bo wyłącza się już po chwili od rozpoczęcia
    pracy.
    W autoryzowanym serwisie powiedzieli, że silnik jest do wymiany (koszt 300
    zł).
    Podejrzewam, że silnik od początku był wadliwy, bo już wcześniej czasami
    nie dało się odkurzyć całego mieszkania za jednym razem.
    Gwarancja była tylko 12 mcy.
    Czy mogę go w jakiś sposób jeszcze reklamować?
    Czy możnaby się teraz jeszcze powołać np. na niezgodność z umową i zażądać
    naprawy?
    Czy są w ogóle jeszcze teraz po dwóch latach jakiekolwiek możliwości
    zareklamowania tego odkurzacza?

    Dzięki za pomoc
    Roman