  • Data: 2005-02-11 17:34:30
    Temat: Re: zwolniło mnie :(
    Od: "Zbigniew Sadowski" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anducha <a...@t...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja tego nie pamiętam, ale z opowiadań słyszałem, że kiedyś w zakładach
    pracy
    > był na to depozyt. Nawet jeśli nie złożyłeś bronków do depozytu nie jest
    > IMHO "ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych". Za to mógłbyś dostać
    > karę porządkową, ale żeby rąbać karę od razu z górnej półki to IMHO
    > przegięcie.
    > Od otrzymania świadectwa pracy masz 7 dni żeby się odwołać do właściwego
    > sądu pracy.
    > Pozdrawiam
    > Anducha

    To widzę że już mam szansę, tylko że jest jeszcze drugi zarzut, mianowicie
    te piwka kupiłem gdy wyszedłem na 15 do sklepu spożywczego, kupić sobie coś
    do jedzenia i właśnie napisali mi że to było "samowolne opuszczenie
    stanowiska pracy". No i właśnie nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie: czy w
    czasie przerwy śniadaniowej nie wolno opuszczać zakładu pracy? Sorry jeśli
    te pytania są naiwne, ale kierowniki robią mi młyn w głowie...
    pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi