  • Data: 2003-04-08 13:03:57
    Temat: Re: znowu NIP
    Od: "plemek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał

    > skoro ty złozyłeś do nich pisemna prosbę o ten NIP
    > to oni niech ci pisemnie uzasadną że ci go wydac nie chą
    > taka powinna byc procedura
    > a panience w okienku po prostu nie chce sie tego pisać
    > na pisemne pytanie powinna byc pisemna odpowiedź
    > masz potwierdzenie że złozyłec pismo do nich?

    moze jeszcze raz: miesiac temu użerałem sie w urzędzie z babskiem
    odpowiedzialnym za NIPy i skończyło sie na tym, że wysłałem im NIP 3
    poleconym żeby mieć podkładkę do pisemnej odpowiedzi a dziś dostałem
    wezwanie do urzędu do tej samej baby w celu złożenia wyjaśnień po co mi
    NIP - wizyta skończy się jak ostatnio wyjaśnieniem mi że zgodnie z
    ustawą....tylko bez konkretów - zamiast odpowiedzi pisemnej z uzasadnieniem
    odmowy dostałem wezwanie i tak moga ze mną "w kółko Macieju"

    > zadzwoń przyrżnij głupa ze wysłałes pismo a jeszcze nic nie dostałes
    > tzn zadnej odpwiedzi

    dostałem wezwanie w tej sprawie poleconym

    > ta baba POWINNA uzasadnić odmowe
    > czyli podac podstawe prawna dlaczego nie chca tego zrobić
    > czy dlaczego ci ten nip nie przysługuje
    > i tyle
    > bądz uparty

    kwadratura koła - ja im o uzasadnienie a oni mi wezwanie do baby, która nie
    wie jak to uzasadnić....