  • Data: 2004-03-15 17:29:06
    Temat: Re: zmiana powództwa!
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c32n3m$mtr$1@news.onet.pl...
    > mam pytanie czy wiecie coś na temat orzeczeń dotyczacych terminu do
    jakiego
    > możliwa jest zmiana przedmiotowa powództwa, chodzi mi o orzeczenia
    > orzekające odmiennie poza regółę, że w postępowaniu procesowym
    rozpoznawczym
    > jest to zakończenie postępowania w I instancji?

    szczerze mówiąc nie spotkałem się. Zmiana powództwa z zasady jest
    dopuszczalna do czasu zamknięcia rozprawy przez sądem I instancjim,
    odmiennie jest w postepowaniu uproszczonym i nakazowym - nowe przepisy
    sprzed 2 lat.Istnieje też możliwość zmiany powództwa przed sadem II inst.ale
    jedynie w ograniczonym zakresie (np. w przypadku zniszczenia danego
    przedmiotu można zmienić żądanie z wydania na zapłatę równowartości).

    wowka