  • Data: 2022-11-18 23:59:59
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    agal-syncope/symptoms-causes/syc-20350527

    > Ja bym sie chyba malo zaniepokoil, bo ja nieczuly jestem :-)
    > Moze bardziej tym, ze to moze jakis gaz, i zaraz mnie dopadnie :-)

    Myślę sobie, że racjonalizujesz to jak osoba dorosła, a spójrz jak
    emocjonalne są nastolatki. Tego się z włąsnego doświadczenia nie
    pamięta, ale taki młody człowiek nieco inaczej reaguje na sytuacje jemu
    nowe.

    Poza tym cały czas mam wrażenie, że rozpatrujesz czynniki w izolacji, a
    tu MZ chodzi też o to, że jeden czynnik doprowadza prawie do krawędzi
    jakiegoś zjawiska, a to kolejny popycha ponad krawędź. Jakby tej duchoty
    nie było, to pewnie nikt by nie zemdlał, ale z samej duchoty to może
    zemdlały z 1-2 osoby.

    > No ale jakbym chwile wczesniej mial lekcje o broni chemicznej, to moze
    > bardziej.

    A to to tak. Połowa sali by pewnie zemdlała.

    --
    Marcin