  • Data: 2022-11-21 14:34:01
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2022 o 14:04, J.F pisze:

    > A słusznie.
    > A ten NB ... to pod jaką władze podlega? :-)

    Pod ministra. Co to wnosi - Twoim zdaniem - do sprawy? Przecież to nie
    idzie urzędnik i nie ocenia tego. Musisz mieć projekt, jak do budowy.
    Uprawnienia itp.

    > Apel w zimie czy deszczu to nie jest dobry pomysl.
    > Tym niemiej .. 4 klasy zmiescic w jednej klasie, to juz byłby IMHO
    > wyczyn, a na 4 klasach sie konczyło?

    Ta klasa jest największa w szkole. Nie wiem, ile oni tam dzieci upchali,
    bo nie pamiętam. To generalnie jest mała szkoła. Stare miasto. Tu dzieci
    niewiele. teraz prezydent nawet ją chciał zlikwidować. Nie ma warunków
    do rozbudowy. Ale rodzice się nie zgodzili.

    --
    Robert Tomasik