  • Data: 2008-07-15 21:09:41
    Temat: Re: wypadek drogowy, odszkodowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jul 2008, Mustad wrote:

    > Otrzymałem pismo, ze mogę wystąpić na drogę sadową, czy to warto?

    Niemal na pewno liczą na to, że nie bedzie Ci się chciało, że
    popełnisz jakiś kiks prawny itp... :(
    Prawdę mówiąc, jest to pat - bo niemal nikomu (z poszkodowanych)
    nie będzie się chciało, więc mogą bezkarnie zaniżać.
    O ile pamiętam na niniejszej grupie zdarzały się posty, że po
    *faktycznym* złożeniu pozwu instytycje różnej maści znienacka
    jednak zmieniały zdanie.
    Ale jak będzie tego nie wiemy :(

    BTW: możesz pisać *pod* cytatami?

    pzdr, Gotfryd