  • Data: 2010-12-03 11:23:47
    Temat: Re: wypadek drogowy
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Hasło ? Nie potrzebuję go w ogóle.

    Ty nie, portal wymaga, więc pytanie - czy jest to dla Ciebie dyskomfort?

    > Skąd tak absurdalna teza ? :-)

    Nie absurdalna, tylko biorąc pod uwagę bardzo wysokie prawdopodobieństwo,
    że człowiek korzystający z internetu będzie również posiadał jakiś adres
    e-mail :) No ale fakt, są przecież ludzie nie posiadający komórek czy nawet
    kont bankowych ;-)

    > Nie finito, bo:
    > 1. musiałem udostępnić swój email

    No i?

    > 2. musiałem założyć w ichnim serwisie konto

    Całość trwa mniej więcej 20-30 s.

    > To tylko utrudnienie korzystania, wymuszanie określonego dysponowania
    > swoim dobrem, narażanie się na kłopoty.

    Jakie utrudnianie, jakie kłopoty?
    Abstrahując od tego, że masz tę usługę za darmo (a ktoś jednak musiał
    stworzyć taką bazę danych), więc naprawdę narzekanie, że się musiało
    poklikać kilka razy myszą jest trochę na wyrost :)

    K.