  • Data: 2007-02-27 12:30:37
    Temat: Re: www.ksiazka-telefoniczna.com
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 10:57:04 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Bo przy ulicy może mieszkać 5 osób, a i 10 tys osób. Jak to rozraniczysz?
    >
    > +inż.leva+

    Jak już Ci powiedziano - daną osobową jest wszystko co pozwala na
    zidentyfikowanie osoby przy niewielkich kosztach. To tak w skrócie.
    Jakiś gościu policzył, że w przyapdku jednej osoby może być... 100 tys.
    różnych danych osobowych. Z tego 99 % dla Ciebie i dla mnie nie będą danymi
    osobowymi, ale dla kogoś innego tak. Np. numer w jakiejś bibliotece nie
    jest dla mnie taką daną, ale dla osób mających dostęp do tej bazy to jest
    dana osobowa.
    Czy nazwisko + płeć jest daną osobową? W 99,9 % przyapdków nie. Ale w
    sytuacji, gdy np. takie nazwisko nosi jeden mężczyzna to już jest dana
    osobowa. I tak nie dla mnie, bo ja nie wiem, że tylko jeden mężczyzna nosi
    to nazwisko - ale dla kogoś innego wystarcza do identyfikacji.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl