    From: "Pat" <p...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolwlasnosc samochodu
    Date: Wed, 15 Oct 2003 23:12:26 +0200

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmk2dt$abd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem jednak na czym polega problem.

    Problem polegaal na tym, ze pani w referacie komunikacji nie chciala
    zarajestrowac go jako "pierwszego" wlasciciela bo nie widnal jako pierwszy
    na fakturze zakupu samochodu, tylko jako drugi (czysty przypadek). A jego
    ojciec,czyli wg pani okienkowej "wazniejszy" wspolwlasciciel byl gdzie
    indziej zameldowany,wiec pani stwierdzila, ze albo pojdziemy do
    zarejestrowac saamochod do urzedu odpowiedniego dla osoby pierwszej na
    fakturze,albo musimy zamienic kolejnosc osob kupujacych na fakturze. I to
    jest wlasnie to co mnie zaskoczylo i zdenerwowalo-czy kolejnosc osob
    kupujacych naa fakturze moze miec wg prawa znaczenie?

    Sprawa w ubezpieczycielami przedstawia sie tak (bo juz sie dowiadywalam), ze
    oni nie moga traktowac honorowac znizek tylko osoby bedacej na pierwszej
    stronie dowodu rejestracyjnego,tylko znizki licza sie tej osoby ktora ma ich
    wiecej,niezaleznie na ktorej stronie dowodu sie widnieje. A to wlasnie
    dlatego ze nie ma lepszego ani gorszego wspolwlasciciela.