  • Data: 2008-03-09 13:19:37
    Temat: Re: vista a xp
    Od: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) musisz miec wersje Bussiness lub Ultimate
    > 2) pozycz od kogos plyte z XP
    > 3) przygotuj nr seryjny visty i zadzwon do Microsoftu
    > http://www.microsoft.com/poland/cok/
    > 4) po polaczeniu z konsultantem podajesz nr seryjny visty, a konsultant
    > poda ci nr do XP

    nie musisz podawac numeru do visty, wpisujesz numer seryjny z innego kompa
    ( zalecenie konsultanta) - dowolnego z legalnym xp, pozniej dzwonisz do
    microsoftu jak juz masz zainstalowany system, ktory wymaga aktywacji -
    konsultant podaje CI kod aktywacyjny i po sprawie.
    Dla tych ktorzy chca dywagowc czy jest inaczej, informuje ze w tygodniu
    robie tak przynajmniej z 2-3 komputerami.

    Wczesniej tez sadzilem ze beda pytac o numer z visty, ale nigdy mi sie to
    nie zdarzylo. mozliwe ze zalezy na jakim komputerze to instalujesz, ja na
    stacjonarnych hp, mozliwe ze wszystkie zawsze maja licencje vista business,
    stad po podaniu kodyu aktywacyjnego widza co to za komputer i dlatego nie
    pytaja, na jakis skladachach moze byc inaczej... tego nie wiem.

    Pozdrawiam
    Michał