  • Data: 2003-12-11 22:56:12
    Temat: Re: uzasadnienia
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DorianG" <o...@k...pl> napisał

    > Nidomyślnemu koledze (i jemu podobnym) wyjaśniam, że chodzi mi o
    > uzasadnienia do aktów prawnych już obowiązujących. Wiem, że są dostępne
    np.
    > w Lexie, więc może i na jakiejś stronie internetowej.

    Masz może na myśli orzeczenia sądów (SN, NSA, lepsze SA)? Bo one owszem,
    mają uzasadnienia. Ustawy z zasady ich nie mają (projekty ustaw tak, ale to
    trzeba przeglądać druki sejmowe, zwłaszcza te pierwsze, składane przez
    wnioskodawców). Rozporządzenia uzasadnień nie znają.
    Wniosek: zastanów się, o co konkretnie pytasz.
    T.