  • Data: 2011-11-28 15:07:44
    Temat: Re: ustalenie stosunku pracy
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (28.11.2011 03:07), to wrote:
    > begin mvoicem

    > Oczywiście pracownika, przecież pracodawca wywiązał się z umowy. To
    > pracownik po kilku latach nagle zaczyna szukać kruczków prawnych, żeby
    > jeszcze coś dla siebie wyciągnąć. W każdym razie tyle wynika dla mnie z
    > tej dyskusji.

    Czy pracodawca na pewno wywiązał się z umowy? Umowa nie jest zawieszona
    w próżni, jest "uzupełniona" o ogólne przepisy prawa. A ogólne przepisy
    prawa są takie, że jak jest praca (tu konkretne warunki) to jest i umowa
    o pracę choćby strony nazwały to umową o dzieło.

    Także, IMHO pracodawca wywiązał się z tego co zapisane na papierze, ale
    z szeroko rozumianej umowy - nie.

    p. m.