  • Data: 2005-03-01 21:05:04
    Temat: Re: uciązliwe telefony
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> napisał w wiadomości
    news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E100270CC3F@jplwan
    t003.jasien.net...

    Hmmm... nie jestem znawca, ale do tej pory widzialem tylko mozliwosc
    _pozwolenia_ numerom na laczenie sie. Nie ukrywam, ze chetnie poznalbym
    aparat, ktory pozwala na blokowanie konkretnych numerow.
    Powiedz, co to za model?

    Każdy, w którym możesz definiować grupy. Grupie "niechcianej" przypisujesz
    dzwonek składający się z pauz. To rozwiązanie minimum. Blokadę
    przychodzących o ile pamiętam miał ERICSSON - ta cegłą z mieczem NIN-JA. Ale
    nie używam już od roku, więc może mi się coś pokiełbasiło.