  • Data: 2005-01-05 15:04:53
    Temat: Re: ubezwlasnowolnienie ojca
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak ubezwlasnowolnic ojca ktory jest notorycznym alkoholikiem
    > i co prawda nie wszczyna awantur ale zamienia mieszkanie w chlew
    smierdzacy
    > moczem i kałem co dla wspołlokatora syna i jego dziewczyny jest bardzo
    > uciazliwe, ojciec wiekszosc swoich pieniedzy wydaje na alkohol a jedzenie
    > podbiera synowi, pod wplywem alkoholu czesto przewraca sie demolujac przy
    > tym wszystko na co upadnie zdaża się ze w stanie upojenia proboje cos
    > gotowac zapomina zakrecic kurki z gazem.
    >
    > co zrobic, jaka jest procedura, do kogo sie zwrocic, na leczenie
> [...]

    Ubezwlasnowolnienie to nie jest najlepszy sposob, bo zasadniczo ma byc
    przedsiewziete dla jego dobra i w sumie jak nawet by bylo orzeczone to co
    dalej? Nic raczej nie da. Najlepiej isc do gminnej/miejskiej komisji
    rozwiazywania prob. alkoholowych i niech zloza ( moze nawet ty mozesz...rzuc
    okiem ustawa o wychowaiu w trzezwosci i przeciwdzialaniu alkohoizmowi)
    wniosek o przymusowe leczenie. Ten system to troche jednak fikcja i latwo
    mozna sie wylgac, ale czasem dziala. Lepiej to niz nic.

    Konrad