  • Data: 2005-01-07 22:02:12
    Temat: Re: ubezwlasnowolnienie ojca
    Od: "marik" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JDM" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:crgjde$mc1$1@opal.icpnet.pl...
    > jak ubezwlasnowolnic ojca ktory jest notorycznym alkoholikiem
    > i co prawda nie wszczyna awantur ale zamienia mieszkanie w chlew smierdzacy >
    > moczem i kałem co dla wspołlokatora syna i jego dziewczyny jest bardzo
    > uciazliwe, ojciec wiekszosc swoich pieniedzy wydaje na alkohol a jedzenie
    > podbiera synowi, pod wplywem alkoholu czesto przewraca sie demolujac przy tym
    > wszystko na co upadnie zdaża się ze w stanie upojenia proboje cos gotowac
    > zapomina zakrecic kurki z gazem.
    >
    > co zrobic, jaka jest procedura, do kogo sie zwrocic, na leczenie oczywiscie >
> [...]

    USTAWA
    z dnia 21 czerwca 2001 r.
    o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu
    cywilnego.

    Art. 13. 1. Jeżeli lokator wykracza w sposób rażący lub uporczywy przeciwko
    porządkowi domowemu, czyniąc uciążliwym korzystanie z innych lokali w budynku,
    inny lokator lub właściciel innego lokalu w tym budynku może wytoczyć powództwo
    o rozwiązanie przez sąd stosunku prawnego uprawniającego do używania lokalu i
    nakazanie jego opróżnienia.
    2. Współlokator może wytoczyć powództwo o nakazanie przez sąd eksmisji małżonka,
    rozwiedzionego małżonka lub innego współlokatora tego samego lokalu, jeżeli ten
    swoim rażąco nagannym postępowaniem uniemożliwia wspólne zamieszkiwanie.

    marik