  • Data: 2003-11-15 18:01:22
    Temat: Re: totlotek
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:omnzdoe86k1s$.dlg@int15priv.dyndns.org>
    dnia 2003-11-15, 'Tom N' wstukał(a)

    > A kto jest administratorem danych osobowych?;
    > a jak sie wypisać z tej bazy?
    > a gdzie jest ten link i polecenia?:
    > #v+(http://w w w 2 . e l i t a . p l / losowania/faq.htm)
    > 5. Co zrobić by usunąć swoje dane z Waszej bazy?
    > Kliknij na ten link i kieruj się podanymi tam poleceniami.
    > #v-
    > jaka metoda potwierdzenia zapisania się jest wykorzystywana?
    > itd... itp...
    > TomN

    a dlaczego odpowiadasz na pl.test, jak można zaufać takiej
    firmie/osobie?

    że zacytuję Twe odpowiedzi:

    #v+
    W wiadomości <news:bp5lvn$223$1@inews.gazeta.pl>
    dnia 2003-11-15, Arek wstukał(a)

    > Ja.

    > Każdy e-mail zawiera odpowiednie linki do zmiany danych lub ich wykreślenia.
    >
    > [..]
    >
    > Na podany w zgłoszeniu e-mail przychodzi list z linkiem weryfikacyjnym.
    #v-

    A kto to jest Ja.?

    Zapytam raz jeszcze: gdzie jest ten link na który mam kliknąć. Podałem
    prawdziwe dane osobowe (ale pomyliłem się w e-mail) a nie chcę być
    przetwarzany!

    TomN