  • Data: 2007-08-11 15:08:19
    Temat: Re: testament - zapytanie
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW: ostatnio mam szczęście oglądać testamenty notarialne - włos się jeży
    > z powodu niekompetencji. Ale to wszystko sprzed wielu lat, teraz
    > korporacja jest bez zarzutu oczywiście.

    Notariusz jest od poświadczenia, że autor testamentu sporządził go
    własnoręcznie i bez nacisku osób trzecich oraz od przechowywania jego kopii
    w repozytorium. Nie jest jego zadaniem dbałość o treść testamentu (czy
    odpowiada on rzeczywistum intencjom spadkodawcy). Jeśli zainteresowany nie
    wie jak np. skutecznie wydziedziczyć spadkobiorcę powinein skorzystać z
    porady adwokata.