  • Data: 2005-07-26 10:22:36
    Temat: Re: tesciowa:(
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Tragedia normalnie. Mi by sie z drugiej strony cholernie
    > dziwne wydawalo, gdyby babka uparla sie ze _musi_ miec
    > polowe domu -- tak jak Ty sie upierasz ;> No, bo co, nie
    > ufa mezowi, tylko materialne podejscie reprezentuje i chce
    > miec na pismie ze ma polowe? :>

    Strzeżonego pan Bóg strzeże. Zauważ, że ONI mają budować dom na JEGO
    działce. Czyli wykładają WSPÓLNĄ kasę na dom, a jak przuyjdzie co do czego,
    to on może powiedzieć sorry, co na mojej ziemi, to moje, i niech ona teraz
    w sądach dowodzi, że nie jest wielblądem i coś jej się z tego domu należy.

    > Ten kij ma dwa konce.

    Ano ma.

    Justyna