  • Data: 2023-02-25 11:33:41
    Temat: Re: szyba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak będzie budżet, to co będzie skłaniało kierowce do dbania o pojazd?

    Wiesz, ale akurat na kamienie wpływu nie masz. Ja miałem podobny
    przypadek kilka lat temu. Walnął kamień, ale nie było widać nic w polu
    widzenia. Kamień wypadł spod kół jadącego z przeciwka pojazdu. Nawet
    trudno powiedzieć, spod którego.

    Rano kolega pobierając samochód zauważył pęknięcie. Też przełożony kazał
    nam to załatwić. Ale ani jemu, ani nam nie wpadł do głowy pomysł, by
    jeździć po mieście i szukać żwirowozu. Sprawę załatwiła notatka służbowa
    i postępowanie szkodowe. Wymienili szybę i tyle.

    Może i dłużej, niż mandatem zeszło, ale po prostu nikt nawet nie myślał,
    by tak kombinować.
    --
    Robert Tomasik