    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szury w życiu codziennym
    Date: Sat, 12 Feb 2022 19:42:30 +0100
    <su5g12$sp9$1@gioia.aioe.org> <h...@4...net>
    <6206a6fb$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <1o10djw0rsawo$.16zddswnto5r0$.dlg@40tude.net>
    <6206b4ac$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <jm107qvapz7a.1fs3q9op5jbzc$.dlg@40tude.net>
    <6206d632$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <zzvoskhboiu9$.dwas1bqu2ol2.dlg@40tude.net>
    <6206d9a2$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <94l762l0b0rf$.1us3vt62kwur7.dlg@40tude.net>
    <6206e156$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <14vm44aeblwog$.qsj2g3670l0m$.dlg@40tude.net>
    <a...@w...eu> <su822a$1ejj$1@gioia.aioe.org>
    <6207b2f7$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <su8dbq$abv$1@gioia.aioe.org>
    <6207bda4$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <su8h89$1pu7$2@gioia.aioe.org>
    <6207c957$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <su8ia3$e1a$1@gioia.aioe.org>
    <6207d6a4$0$6650$65785112@news.neostrada.pl>
    <su8r9s$of8$1@gioia.aioe.org> <6207f226$0$463$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 12.02.2022 o 18:45, Shrek pisze:
    > W dniu 12.02.2022 o 18:38, Kviat pisze:

    > Aha. Teraz będzię wiedział:P Dziękuje pan kfiatek:P Na przyszłość -
    > eksperci nie są od tego, żeby przewidywać co się stanie jak.

    I kto tu robi kurwę z logiki?

    Eksperci mówią jak.
    A politycy i obywatele olewają to jak, albo robią coś wręcz odwrotnego
    od jak.

    Podam ci przykład.
    Ekspert mówi: noszenie maseczki zmniejsza transmisję wirusa. Jak
    będziecie nosić maseczki szybciej uporamy się z pandemią.
    Szur łazi po sklepie z maseczką na brodzie, albo i bez i zaczepia
    policjantów z kamerą, żeby udowodnić, że łamie się jego prawa
    obywatelskie (równocześnie dostając orgazmu, gdy pałują julki na
    legalnych demonstracjach). Pandemia dalej dobrze się bawi. Więc szur ma
    pretensję do eksperta, bo przecież nosi maseczkę, a ekspert twierdził,
    że pandemia się skończy, a się nie skończyła i na dodatek jest fefnasta
    fala. No pojebani ci eksperci, którzy nie potrafią przewidzieć
    przyszłości, a obiecywali, że się skończy i na dodatek od maseczki można
    przecież dostać grzyba.
    Więc szury miały rację, żeby nie nosić maseczek, bo przecież pandemia
    się nie skończyła, więc są nieskuteczne, a jak ktoś mi zwróci uwagę, że
    nie mam maseczki w autobusie, to dam w ryja, bo łamią moje prawa
    obywatelskie, bo żadna gruba baba z siatką ze szczypiorkiem nie będzie
    mi mówiła, czy mam nosić maseczkę, czy nie mam.

    Inny przykład.
    Ekspert mówi: mamy skuteczną szczepionkę, JAK ludzie się zaszczepią, to
    pandemia się skończy.
    Szur myśli, a po chuj się będę szczepił chipami, niech się inni
    szczepią. Inny, że eee... dzisiaj imieniny cioci, jutro sylwester
    marzeń, zaszczepię się pojutrze. Jak nie zapomnę.
    Polityk, że nie będzie zmuszał szura, bo straci jego głos. Celebryta, że
    tak do końca to nie można ufać tym szczepionkom, bo jakieś takie
    nieprzebadane do końca, a i adidasa można dostać.
    W końcu jeden się zaszczepił, drugi po pół roku, trzeci w ogóle i nagle
    ten zaszczepiony pierdoli, że go ekspert oszukał i się nie zna, nie wie
    co mówi, bo przecież się zaszczepił i te szczepionki nie działają, bo
    pandemia jest nadal i chuj z tymi niedziałającymi szczepionkami.
    Pojebani ci eksperci, szczepią ludzi nieskutecznymi szczepionkami, ja
    się zaszczepiłem, a ci idioci mówią, że trzeba trzeci raz. Co oni?
    Przyszłości nie potrafią przewidzieć? To po chuj ludziom mówili, że
    szczepionki są skuteczne, skoro widać, że są nieskuteczne?

    > Które nie są skuteczne i dane już dostałeś, tylko próbujesz robić logike
    > z kurwy.

    Które są skuteczne i dane już sam podałeś.

    > A jakiego konkretnie zalecenia nie spełnili które spowodowało, że
    > skuteczność szczepienia podanego zgodnie z instrukcją obsługi spadła do
    > 10%?

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Pozdrawiam
    Piotr