  • Data: 2022-04-22 18:53:49
    Temat: Re: szczepionki
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2022 o 18:22, J.F pisze:

    > A z resztą co?

    Doczytałem, że w ramach covaxu oddaliśmy (albo zadeklarowaliśmy) 600
    mln. Dalej zostaje okrągłe 8 dawek na łba. Olin coś pisałm że dodatowo
    miliard rozdaliśmy, ale jak szukałem to wynika że to że von der leyed
    powiedział że miliard, ale jak klikam w link godzie nyby powiedziała, to
    nic nie mówi tylko jest napisane że rozdali 200M przez covax:P

    https://www.dw.com/en/eu-says-it-has-exported-over-1
    -billion-covid-19-vaccines/a-59536084

    https://www.dw.com/en/eu-to-prioritize-global-vaccin
    ation-von-der-leyen-says-in-state-of-eu-address/a-59
    186002

    Olin powołuje się na "faktczekersów" a ci zwykle pierdolą od rzeczy
    jeszcze bardziej niż szury. Tak czy inaczej - przemówienie w którym tak
    twierdziła chyba się nie nagrało, a nawet jak wypuścili te 1,5 mld to
    dopiero jak nie mogli przejeść a nie od razu i zostaje dalej prawie 2
    mld czyli 4 szoty na łba.

    > No to zabezpieczyla 10 dawek na obywatela, a teraz chce nam wcisnąc?
    >
    > Ale ja nadal nie rozumiem - albo jakis nasz minister zamowil powiedzmy
    > 3 dawki na Polaka, i teraz powininen smiac sie Unii w twarz,
    > albo zamowil 6, 10 czy ile tam wychodzi ...

    Przede wszystkim po co, skoro wyraźnie stało - dwie dawki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!