  • Data: 2003-01-07 10:35:56
    Temat: Re: studia
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "eLaIs" <e...@p...fm> wrote in news:ave6fr$j5e$1@news.tpi.pl:

    > Uzytkownik "Nedd Ludd" <n...@w...pl> napisal w wiadomości

    > jezeli chodzi u urzedy centralne ,to moze dlatego ,ze wiekszosc jednak
    > znajduje sie w Warszawie (jako stolicy)wiec po pierwsze blizej maja ,a
    > po drugie patriotyzm lokalny ;)
    > poza tym kadra UJ ,to profesorzy naprawde rewelacyjni ,czesto
    > wykladaja na wielu innych europejskich uniwersytetach ,Andrzej Zoll z
    > ktorym mam prawo karne jest przeciez Rzecznikiem Praw Obywatelskich.
    > Poza tym UJ ,powastal duzo ,duzo wczesniej jak wiesz i slynal z prawa
    > rzymskiego wowczas na caly swiat ,dlatego dzisiaj trzymaja range tego
> [...]

    Ciekaw jestem do czego ma prowadzic wywolana przez Ciebie ta troche bezsensowna
    dyskusja z tym ze UJ jest najlepszy.Licytowac sie chlopie mozemy caly czas:przez
    A.Zollem RPO byl A.Zielinski ktory wyklada na UW itd ble ble ble.Jak na razie w
    Polsce jeszcze nie jest az tak z poziomem wydzialow prawa jak w USA ze m.in. liczy
    sie nazwa i siedziba uniwersytetu.Gwarantuje ci ze jakbys byl dobry a skonczyl
    swiezo utworzony uniwersytet to znajdziesz prace i w Warszawie i gdzie indziej i
    zaden prawie pracodawca nie bedzie ci sie gapil w indeks i miauczal ze eee panie
    co to za szkola.Pracodawca cie oceni merytorycznie,czy to wlasciciel hurtowni
    ktoremu piszesz umowy czy to szef dzialu podatkowego w ktorejs z wielkich firm
    konsultingowych.UJ cenie bo to szacowna i wiekowa uczelnia i z tego moim zdaniem
    wynika twoja troche hmmm pomalowana niezrozumialym kompleksem opinia.Pewnie jakbys
    zobaczyl budynek wpia w Lodzi to bys sie skrzywil niemilosiernie i powiedzial ze
    UL jest do niczego a chyba nie musze wymieniac nazwisk profesorow ktorzy tam
    wykladaja/wykladali (chociazby zmarly niedawno A.Szpunar).Zreszta prosze bardzo
    licytujemy sie dalej: wg mnie najlepszy jest Uniwersytet Gdanski bo ministrem
    sprawiedliwosci byl Kaczynski (obecnie prezydent Warszawy) a poza tym prawa
    handlowego uczyl Kruczalak.
    Bez sensu to troche nie uwazasz ?

    - PzKw Panther Pawel -
    - gg 2561349 -