  • Data: 2003-01-07 09:26:28
    Temat: Re: studia
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nedd Ludd" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:avcutg$s26$1@dns.ats.pl...

    > Niestey Jesli Uw jest najlepszy to dlaczego wiekszosc urzedow centralnych
    > lepsze posady w kancelariach prawniczych zajmuja absolwenci UW?? ( bo
    > domyslam sie że o prawo chodzi)
    > Nedd Ludd
    > n...@w...pl
    > GG:1535314

    jezeli chodzi u urzedy centralne ,to moze dlatego ,ze wiekszosc jednak
    znajduje sie w Warszawie (jako stolicy)wiec po pierwsze blizej maja ,a po
    drugie patriotyzm lokalny ;)
    poza tym kadra UJ ,to profesorzy naprawde rewelacyjni ,czesto wykladaja na
    wielu innych europejskich uniwersytetach ,Andrzej Zoll z ktorym mam prawo
    karne jest przeciez Rzecznikiem Praw Obywatelskich. Poza tym UJ ,powastal
    duzo ,duzo wczesniej jak wiesz i slynal z prawa rzymskiego wowczas na caly
    swiat ,dlatego dzisiaj trzymaja range tego przedmiotu
    nie zachecam ,ale polecam
    eLaIs