    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: student na 2 tych samych kierunkach
    Date: Sat, 22 Feb 2003 12:58:55 +0100

    "Marcin Lubojański" [...]

    > Jak najbardziej. Tylko cały czas chcę się dowiedzieć czy taki zapis
    > rzeczywiście istnieje w jakiejś ustawie. Po prostu nie mam żadnego
    > kontrargumentu na "ustawę" Pani Kierowniczki Działu Kształcenia.

    Jescze raz powtarzam

    Komplenie sie nie rozumiemy.
    Zrobiliscie cos dosc skomplikowanego i trudno bez znajomosci
    dokumentow zajac konkretne stanowisko. ja panu usiluje wytlumaczyc ze:

    "Pani Kierowniczka" (z calym szacunkiem dla pan kierowniczek)
    NIE JEST ta osoba, ktra ma decydowac czy Pan jest, czy nie jest studentem.

    O tym decyduje Dziekan i Rektor. Dziekan i Rektor ma obowiazek wyjasnic
    z "Pania Kierowniczka" te "drobiazgi" nie Pan.

    Przyznanie stypendium odbywa sie na podstawie REGULAMINU
    ten regulamin precyzuje kto i na jakich warunkach otrzymuje stypendium.
    "Panie kierowniczki" sa od sprawdzenia papierkow, anie od orzekania, czy
    dziekan mial,
    czy ine mial prawo wpisac pana na liste.

    WEDLUG MNIE powinien Pan napisac pismo do Dziekana
    z prosba o wyjasnienie przyczyn rozbieznosci zdan
    pomiedzu Panem Dziekanem a "Pania Kierowniczka"
    w kwesti Panskiego statusu na uczelni.
    Dopiero potem mozna zastanawiac sie nad innymi krokami - z droga sadowa
    wlacznie.

    Boguslaw