  • Data: 2003-10-10 10:47:24
    Temat: Re: stłuczka
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bm60re$2v1$1@news2.ipartners.pl...

    > znawco netykiety, naprawiaczu świata i co tam jeszcze!

    Powiedz krótko-Święty Leszku.Wystarczy;)

    > czy jest gdzieś w tych etykietach o traceniu przez ciebie czasu i
    pieniędzy,

    Mój czas i moje pieniądze.Potrafię się poświęcić.

    > masz nic nie wnoszące do tematu odpowiedzi a dla kogoś kto temat śledzi i
    > obserwuje jest to dodatkowo wkurzające.

    Ty śledzisz i obserwujesz???? Przecież temat prosty jak drut i odpowiedź już
    padła.O ssso chooźii???

    >Już się człowiek cieszy, że znajdzie odpowiedź na post, który też go
    interesuje a tu po jakimś tam czasie
    > ściągnięcia> wiadomości - nic nie wnoszące krzaki !

    Przeczytaj mój post do końca.Dla bystrego "czytacza" jest tam i
    odpowiedź.Dla mało bystrego-szkoda wysiłku(i tak nie skorzysta).

    > Sorry, ale taka jest prawda.

    Prawd są trzy rodzaje:
    1.święta prawda
    2.tyż prawda