  • Data: 2007-10-02 20:16:52
    Temat: Re: sprzedaz w sklepie
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bartek pisze:

    > generalnie rzecz biorac na pewno skieruje sprawe do sadu czy ktos mi moze
    > powiedziec co ijak napisac jak kierowac sprawa ... zeby wygladalo
    > profesjonalnie ?:)

    Idź do rzecznika praw konsumentów to Ci wszystko robi, chociaż ja
    zaczynam powoli żałować tego że do mojego poszedłem bo sprawa ciągnie
    się już od lipca. Za to będziesz miał pierwsze etapy zrobione za darmo.

    Ogólnie musisz:
    - Wysłać im poleconym z potwierdzeniem odbioru wezwanie do wydania rzeczy
    - Jak nie wydadzą to pozwać :)

    Mnie osobiście Krzysiek bardzo pomagał i informował co i jak, znajdź mój
    temat z laptopem, poszukaj postów Krzyska i poproś go o pomoc. Wynajmij
    go by Ci wszystko napisał. Wygląda na kompetentną osobę.

    pozdrawiam.
    PlaMa