  • Data: 2004-03-04 11:52:37
    Temat: Re: sprzedarz HURTOWA
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek wrote:

    > A tak merytorycznie to mysle,z e to zalezy od tego czy hurtowia

    > moze napise troszke konkretniej, w nowym miescie potworzylem 2 sklep, i
    > okazalo sie ze w tym miescie sa 2 sklepy (matka i brat hurtownika maja
    > sklepy a on prowadzi sprzedarz hurtowa) rozmawiajac z nimi powiedzialem ze
    > nie bede mial rzeczy ktorymi oni handluja w ofercie nowo otwartego sklepu,
    > ale skonczylo sie na tym ze odebrano mi mozliwosc zaopatrzenia na 2 sklep
    > bo nie wierza ze dotzrymam slowa jest jakas podstawa prawna ?? jakis
    > artykulk, link w necie gdzie mozna sie dowiedziec co z tym zrobic ??
> [...]

    Ja nie jestem prawnikiem, lecz "praktykiem"...

    Ja bym sie zastanowil od drugiej strony.
    CO NAKAZUJE sprzedac komus...

    Czy moge czlowiekowi ktroy wchodzi dosklepu powiedziec..
    nie sprzeam Panu bo to MOJ sklep, moj kaprys.... i juz..

    Otoz nie moge... bo mam wystawiony towar z cenami,
    na sklepie napisane ze to sklep.... i ta wystawa
    z cenami jest OFERTA sprzedazy.
    I jesli klient AKCEPTUJE oferte, to ja musze sie z niej wywiazac..

    Stad pytanie czy hurtowina ma OFERTE...skierowana do nie oznaczonej grupy
    osob...bo jesli nie... to co wlasiwiemazmusic kogos do sprzeania SWEGO
    towaru ?

    I stad rada, by znalezc alteratywne zrodlo zaopatrzenia - chocby drozsze
    i ponegocjowac... Czy wola od nich kupowane i sprzeawane w jednyms klepie,
    czy tez w dwoch kupowane od innych...

    Boguslaw
    Boguslaw