  • Data: 2004-03-04 09:57:27
    Temat: Re: sprzedarz HURTOWA
    Od: "Zbyszek" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A tak merytorycznie to mysle,z e to zalezy od tego czy hurtowia
    > ma jakas OFERTE.
    > Jelsi jest oferta klient moze ja zaakceptowac.
    >
    > Natomiast radykalnym rozwiazaniem jest
    > znalezienie INNEJ hurtowin... pewnie zmienia wtedy zdanie.
    >
    > Boguslaw

    moze napise troszke konkretniej, w nowym miescie potworzylem 2 sklep, i
    okazalo sie ze w tym miescie sa 2 sklepy (matka i brat hurtownika maja
    sklepy a on prowadzi sprzedarz hurtowa) rozmawiajac z nimi powiedzialem ze
    nie bede mial rzeczy ktorymi oni handluja w ofercie nowo otwartego sklepu,
    ale skonczylo sie na tym ze odebrano mi mozliwosc zaopatrzenia na 2 sklep bo
    nie wierza ze dotzrymam slowa jest jakas podstawa prawna ?? jakis artykulk,
    link w necie gdzie mozna sie dowiedziec co z tym zrobic ??
    pozdrawiam Zbyszek