  • Data: 2007-04-25 13:35:36
    Temat: Re: samobojstwo - bron palna
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sugerujesz ze laska biega po domu 24 godziny na dobe gnatem za podomka,
    > albo ma go w rezerwuarze schowanego? ;)

    Wszystko jest możliwe. Wiedziała, że kumple sypią. Jeśli nie była bez winy
    mogła się przygotować na różne scenariusze. Nie każdy tak jak Stokłosa ma gdzie
    zwiać.

    > pewnie ze moglo tak byc, ale smierdzi na kilometr

    Ale z drugiej strony, jak wskazuje praktyka (niekoniecznie krajowa) jeśli
    służby chcą się kogoś pozbyć robią to raczej po cichu. Takie tam różne Tale czy
    Polony, ew. standardowy wypadek samochodowy. A tu przecież było wiadomo, że
    zrobi się potężna afera, że będzie tysiące śledztw, spekulacji itd. Nie sądzę,
    że coś takiego leżało w interesie ABW. Mimo wszystko jednak myślę, że to zwykłe
    samobójstwo, choć jak napisałem wcześniej wszystko jest możliwe.

    BTW, Radio Erewań: jak zmarł Majakowski i jakie były jego ostatnie słowa? Zmarł
    śmiercią samobójczą a jego ostatnie słowa były: "towarzysze nie strzelajcie". :)

    Pozdrawiam

    Czapla