  • Data: 2022-08-12 17:44:12
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale niech piszą prawdę, a nie robią "dymu" z losowego zdarzenia.

    Chyba pora ogłosić trzecie prawo godwina:

    3 - jeśli w dyskusji w internecie robert zaczyna twierdzić, że "pismaki
    szukają sensacji" i należu poczekać aż stosowne organy wyjaśnią sprawę,
    to znaczy że mamy doczynienia z grubą aferą a stosowne służby są
    zamieszane w jej ukrywanie, najczęściej do stopnia ministerialnego albo
    i samego p.o.remiera i nadmarszałka.

    Jakby się ktoś zostanawiał że pierwsze prawo gowdwina zna ale gdzie
    drugie to informuje:

    2- jeśli robert powołuje się na jakiś przepis albo brzmienie tego
    przepisu tłumaczy, to znaczy że pod żadnym pozorem tego aktu prawnego
    nie należy interpretować w ten sposób.

    Taki sasin, tylko w mundurze.

    --
    Shrek