  • Data: 2010-11-19 07:06:06
    Temat: Re: rozwód-alimenty
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iga" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:295835c1-23bd-4bff-9dfe-7cd0e2aad555@g16g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 18 Lis, 12:31, gr <j...@w...pl> wrote:

    > Ale jesli mąż wykaże winę żony (czego ona chce uninąć nawet kosztem
    > obniżenia alimentów na dzieci) to on wtedy może się domagać od niej
    > alimentów.
    > I pewnie tego kobiecina sie boi pisząc:
    > "czy takie moje "pisemko" załatwi sprawę? "

    kobiecina się nie boi :)
    ma tylko dość całej tej szarpaniny, obrzucania się gównem, ma dość
    wzajemnych pretensji..
    chce się rozstać kulturalnie z facetem z którym ją nic nie łączy
    oprócz nazwiska i dzieci

    Jesli chce sie tak "kulturalnie" rozstac to rozwod bez ozekania o winie i
    niech facet sam alimenty wyznaczy. Nie potrzebne zadne pisemka itd.
    jak dla mnie to Ona sie boi wlasnie ze cos wyjdzie na jej niekorzysc...