  • Data: 2003-07-07 03:38:33
    Temat: Re: rewizja placaka
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:be9ov7$he4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    (...)

    > o Bosz..... pozwol, ze pozostawie, to bez komentarza.
    > ssj5
    > ps. acha a tak z ciekawosci. kiedys zdarzylo mi sie przeszukiwac
    delikwenta
    > w kiblu. moze znajdziesz to w ustawie albo rozporzadzeniu?

    Czy ustawa lub rozporządzenie są napisane niejasno ? Nieumiejętność czytania
    pozostawiam bez komentarza.

    Cóż ! Polska to dziwna kraina i my przeciętni zjadacze chleba nic na to nie
    poradzimy. Co wybory, to nowe obietnice, nowe hasła, a potem okazuje się że
    zdecydowana większość tych których wybraliśmy dba przede wszystkich o
    interes własny, a nie wyborców. Ale to temat na dyskusję nie na tej grupie.

    Pozdr
    kw

    PS. Jesteś policjantem ?
    EOT