eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia › Re: rękojmia
  • Data: 2005-04-07 14:00:06
    Temat: Re: rękojmia
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam . Sytacja przedstawia sie nastepująco : klient zakupił u mnie
    > monitor , po upływie 6 miesięcy zgłosił usterkę polegającą na rozmazaniu
    > obrazu w pewnym fragmencie obrazu. Monitor odesłałem na własny koszt do
    > producenta . producent okreslił że jest to wada mechaniczna powstała na
    > wskutek używania jakiś środków chemicznych które uszkodziły powłokę
    > kineskopu. Klient domaga się wymiany monitora na nowy z tytułu rękojmii ,
    > czy istotnie ma do tego prawo ? Pozdrawiam

    producent zna sie najlepiej na swoim sprzecie, popros od niego na pismie
    ekspertyze, jesli jest tak jak mowi, to oddaj sprzet klientowi z kopia
    ekspertyzy i po sprawie. niech sie z producentem bawi dalej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1