eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja spodni › Re: reklamacja spodni
  • Data: 2005-03-04 19:53:31
    Temat: Re: reklamacja spodni
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    maki napisał(a):
    > zakupione spodnie narciarskie "na szybko" 14 lutego w jednym z supermarketow
    > okazaly sie po przybyciu "na stok" uszkodzone (zle zszyta nogawka nie mozna
    > ich zalozyc). Musialem wiec na miejscu zakupic drugie spodnie. Po powrocie z
    > urlopu udalem sie do superamrketu (z paragonem) z zamiarem reklamacji/lub
    > oddania spodni. Niestety stwierdzono że mam zgodnie z wywieszoną przez nich
    > tabliczką infomacyjną "7 dni na oddanie towaru od daty sprzedaży". Moje
    > pytanie czy moge sie domagac zwrotu pieniedzy, czy tylko narpawy/wymiany
    > towaru - i jakie są podstawy prawne.

    ustawa z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej (...)
    W zasadzie najpierw wymiany albo naprawy, chyba że wykażesz że ze
    względu na okoliczności (cel nabycia towaru, jego rodzaj) składanie
    takiego żądania naraziłoby Cię na znaczne niedogodności (art.8 ust.4)...
    Trudno może być, przynajmniej na etapie rozmów z supermarketem.
    Poczytaj www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1