  • Data: 2010-02-10 22:19:38
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Massai pisze:

    > Ależ oczywiście - dług to dług, mieć go to nic strasznego - tylko
    > trzeba go uczciwie spłacać. a nie szukać kruczków - przedawniło się.

    W kwestii długu pewne obowiązki ciążą również na wierzycielu - jeżeli to
    zaniedbał to jego strata.

    Bo też nie może być tak że przychodzi sobie taki kruk i mówi że 10 lat
    temu nie zapłaciłeś rachunku za telefon o który przez 10 lat nikt się
    nie upomniał.
    Skoro się nie upomniał to właśnie po to jest instytucja przedawnienia
    żeby się nią zasłonić w takiej sytuacji, a nie nagle udowadniać że się
    nie jest wielbłądem i szukać faktur sprzed lat.