  • Data: 2002-03-21 18:06:08
    Temat: Re: przyjęcie regulaminu
    Od: "Raku" <r...@p...krakow.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otoz moje zdanie jest takie: jezeli regulamin przewiduje zgode na
    > dostarczanie kolejnych czesci encyklopedii i jednoczesnie nie gwarantowal
    > ceny 9,99 zl na wszystkie czesci albo przewidywal cene wyzsza to zaplata
    za
    > pierwsza czesc bedzie niczym innym jak umowa adhezyjna. Tak wiec
    > sobowiazanie zostalo zaciagniete.

    w sądzie ważna jest potwierdzenie zawarcia umowy - oczywiście są umowy
    ustne, ale .....
    zawsze można się bronić w sądzie - proszę mi pokazać podpisana przeze mnie
    umowę ?? oraz co najważniejsze - podpisany dokument mojego zobowiązania
    wobec firmy ścigającej mnie.

    W firmie gdzie pracuje ostatnio (jak też w wielu innych firmach) jest
    problem ze ściąganiem należności od kontrahentów - nikt nie chce się zająć
    (firmy windykacyjne) należnościami, gdy w przypadku faktur brak jest podpisu
    kontrahenta na fakturze !!! okazuje się to świetną linią obrony przed
    sądem - brak mojego podpisu - czyli ja nie zawierałem żadnego zobowiązania -
    firma wystawiła fakturę bez mojej akceptacji.

    Myślę, że w tym przypadku można zastosować podobną linię obrony

    --

    Raku