  • Data: 2002-03-25 17:01:59
    Temat: Re: przedplata
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Mar 2002, Picv wrote:

    > Zamowilem towar w hurtowni, kierownik uprzedzil mnie, ze bedzie
    > konieczna przedplata.
    > Jak powinienem sie zabezpieczyc, aby nie zrobili mnie w balona ?
    > jakas umowa ? co powinno w niej byc zawarte ?

    Umowa sprzedaży oczywiście, z zastrzeżeniem że towar zostanie wydany
    kupującemu po uiszczeniu x procent ceny, a reszta do zapłaty w dniu takim
    i takim (albo na raty).

    > Dodam, ze jestem osoba fizyczna (zwykly ludzik)

    I nie prowadzisz dzgosp? To czemu kupujesz w hurtowni i to, jak sie
    domyslam, wieksza partie towaru?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)