    From: "Flashi" <F...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
    Date: Fri, 2 Jun 2006 10:25:36 +0200

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e5nrin$410$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > kolejny naciągacz.

    czemu naciagacz ?
    Jesli producent daje gwarancje na iles tam lat to w tym czasie gwarantuje ze
    sprzet bedzie dzialal i bedzie za niego odpowiadal. Jesli jednak sprzet
    okazuje sie wadliwy to zgodnie z gwarancja mam prawo myslec ze cos mi
    przysluguje.
    Mimo wszystko nie dostaje sie sprzetu free od firmy tylko daje sie jej na
    tym czyms zarobic.
    Jesli firma chce byc ok to powinna przewidywac takie sytuacje i albo skrocic
    czas gwarancji ew. wypracowac inne zasady dzialania.
    Zasadne byloby wlasnie zamienianie sprzetu na taki z porownywalnymi
    parametrami ew. podobna cena (co w przypadku komputerow nie jest ani latwe
    ani tansze)