  • Data: 2005-02-08 16:07:36
    Temat: Re: program typu Trial
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-02-08 15:32 :

    > Podstawę prawną poproszę (konkretnie: na to, żeby każdy program dostępny
    > na całym świecie poprzez internet musiał mieć licencję po polsku - i czy
    > może musi mieć także licencę w np. suahili, czy też nie).

    Wiedziałem, że padnie to pytanie, więc powołałem się na kol. WAM w tym
    wątku. Sam podstawy nie znam, uwierzyłem Mu na słowo.
    I uprzedzając pytanie "czy we wszystkim uwierzyłbym Mu na słowo" - nie,
    problem z licencjami na oprogramowanie mnie nie dotyczy; nie instaluję
    programów, których licencja jest w nieznanym dla mnie języku.
    w.