  • Data: 2005-02-07 20:47:37
    Temat: Re: program typu Trial
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie wiedział, ale było napisane "No" i kliknął i program nie działał
    > dalej, a jak kliknął drugie "Yes" (co to za dziwne słowo na "y"?) i
    > poszło dalej... Skąd miał wiedzieć, że to licencja?

    Dali jakiś papier, facet podpisał się po prawej stronie kartki, to ja
    podpisałem się po lewej. Dopóki nie podpisałem to gościu nie chciał oddać
    kluczyków od samochodu. A teraz jakiś bysio za mną gania i za cholerę nie
    wiem, o co chodzi...

    Swoją drogą to między 'licence'/'license' a 'licencja' jest kosmiczna
    różnica.

    A gdyby pytanie brzmiało np. 'do you want to delete all your disk contents
    before instalation'?

    P.